Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Serviciile de content writing si importanta lor

Ce este un content writer si ce rol are el?

Tot mai mult in zilele noastre auzim din ce in ce mai des termenul de content writer si normal ca ne intrebam cu totii la ce se refera. De fapt, daca ne concentram un pic din simpla analiza a cuvintelor, ne dam seama ca nu reiese altceva decat scriitor/redactor de articole. Insa, articolele descrise de acesta, pot face referire fie la un subiect anume de care publicul este interesat, fie la un produs. De exemplu, in cazul produselor pot sa aiba ca scop atat sprijinirea unei campanii de marketing, cat si convingerea unor categorii de persoane sa cumpere acel produs. In general, vizitatorii prin simpla scriere a unui cuvant, au posibilitatea de a accesa diverse site-uri de profil si de a gasi cu usurinta informatiile din articolele scrise de content writeri.

Rolul unui scriitor/redactor de articole este acela de a furniza cititorilor informatii din diverse domenii, acordand o maxima atentie modului in care acestea sunt prezentate. Textul relatat trebuie sa fie de calitate foarte buna, sa fie logic si coerent si, de asemenea, trebuie sa fie scris corect din punct de vedere gramatical. Astfel, un continut de calitate al unui articol ce face referire de exemplu la un produs, duce la cresterea numarului vizitatorilor si al clientilor din publicul tinta, generand  in final cresterea profitului pentru produsul descris.

Categoria serviciilor de content writing si importanta lor

Din ce in ce mai multe firme apeleaza la serviciile de content writing si asta, deoarece, multe dintre ele au inteles ca beneficiul unui continut de calitate, duce la atragerea unui numar cat mai mare de vizitatori pe site-urile proprii. Oricare dintre noi poate contacta o firma specializata in oferirea de astfel de servicii atunci cand nu stim cum trebuie sa arate un continut pentru un blog, pentru un website, pentru un canal cu destinatie social-media, pentru un newsletter, pentru o publicatie on-line, pentru advertoriale, etc. Insa trebuie mentionat ca, in functie de solicitările primite, articolele si textele sunt optimizate pe baza cuvintelor cheie atunci cand sunt cautate pe internet. Cu alte cuvinte, tot ceea ce este prezent in mediul virtual, indiferent ca este un site de prezentare, un magazin online sau  o revista, are nevoie de acest tip de continut care trebuie sa fie cat mai potrivit intereselor urmarite si publicului tinta caruia i se adreseaza.

Realizarea unui continut pentru un blog sau pentru o retea sociala, are scopul de a transmite mai detaliat o stare sau o dispozitie, de a informa sau  de a descrie un produs, insa fara a avea scopul de a-l vinde.

Continutul pentru un site de prezentare sau pentru un magazine on-line ofera cat mai multe detalii importante despre un produs sau serviciu, astfel incat sa convinga vizitatorul sa achizitioneze acel produs/serviciu sau sa colaboreze cu firma care prezinta acel produs.

Continutul unui advertorial poate face referire la o descriere de produs/serviciu, o detaliere a avantajelor si a beneficiilor oferite de acel produs/serviciu, cu scopul de a atrage interesul publicului tinta.

Deci, scopul serviciilor de content writing  este: de a oferi utilizatorilor informatii  pe motoarele de cautare prin simpla accesare a unui cuvant; de a atrage cat mai multe persoane interesate de un subiect/produs; de a face cunoscut un anumit produs, serviciu si chiar un brand; de a informa publicul atras de un subiect/produs/serviciu; de a pastra legatura cu clientii si publicul tinta, dar si de a produce rezultate concretizate in vanzari.

Content writing versus copywriting

Spre deosebire de content writing, care se refera la crearea de continut pentru text, copywriting-ul se foloseste doar la scrierea textului pentru publicitate, adica a reclamelor de orice natura care au ca scop vanzarea. Textele scurte sau lungi, sunt scrise la persoana intai si par a fi personale, dar de fapt se adreseaza unui public tinta, in speta celor interesati si care au nevoi imediate.

Ca sa intelegem mai usor diferenta dintre cei doi termeni, vom face o paralela intre acestia:

Content writing-ul este folosit in mediul on-line; scopul il constituie vanzarea, informarea, apropierea, educarea, emotionarea, schimbarea opiniei sau atitudinii cititorilor; apeleaza la nevoi imediate sau pe termen lung, dar nu neaparat; desi e folosit in social media, nu e o actiune de marketing; are un continut obiectiv sau subiectiv si are legatura cu SEO al unui site sau blog (exemplu: site, Facebook, tweet, newsletter, blog, etc)

Copyriting-ul este folosit in publicitate, avand ca scop vanzarea; il face pe cititor sa cumpere, sa participle, sa plece; apeleaza la nevoi imediate si este o actiune de marketing ce are ca scop profitul; link-urile sunt folosite in social media;  are un continut obiectiv, neavand legatura cu SEO al unui site sau blog (exemplu: brosura, anunt publicitar, afis, sticker, banner, video, macheta pentru ziar sau revista, flyer, etc).

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare articole, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu