Servicii profesionale de content writing
Suntem o firma profesionista, de fapt, mai bine zis, o agentie de „marketing on-line”, care ofera cele mai bune servicii de content writing la cele mai mici preturi de pe piata concurentiala.
De ce ai veni la noi?
Ne place sa punem la dispozitia clientilor, experienta noastra in content writing, si asta se vede prin pasiunea pe care o dedicam acestei meserii si prin talentul deosebit in ale scrierii, cu care suntem din fericire inzestrati.
Intre servicile de content writing pe care le oferim pentru firma dumneavoastra, se includ printre altele si redactarea de articole SEO ce sunt bine documentate si originale, dedicate site-urilor si blog-urilor, precum si advertoriale, care prin continutul lor unic si calitativ, scot in evidenta calitatea produselor si a serviciilor oferite de compania dumneavoastra. Articolele scrise de noi sunt pe teme diverse, iar cuvintele cheie pe care le folosim sunt aferente strict domeniului de activitate prestat.
Indiferent ca va doriti scriere de continut pentru site-ul si blog-ul dumneavoastra sau servicii de copyrwriting, echipa noastra de profesionisti o sa va ajute în atingerea succesului afacerii dumneavoastra, caci printr-un continut de calitate, site-ul pe care il detineti va depasi cu usurinta concurenta, reusind totodata sa transmita mesajul care sa atraga atentia publicului tinta. Desi site-ul contine elemente video si vizuale, succesul sau este dat in primul rand de continut, care trebuie sa fie atragator si sa cuprinda multe cuvinte cheie, si asta deoarece, clientii, prin intermediul mesajului transmis de acesta, vor capata incredere in produsele si serviciile oferite de compania dumneavoastra.
Serviciile de content writing oferite de noi si scopul lor
Scopul principal al serviciilor pe care le oferim, se refera la faptul ca ne place sa scriem conținut pentru blog-uri, site-uri, newslettere, e-mail-uri, publicatii on-line, advertoriale, etc. Asta înseamna ca, tot ceea ce este prezent in mediul virtual are nevoie de noi pentru a scrie …continut. Concret, scopul acestor servicii se refera la faptul ca: ofera motoarelor de cautare acele informatii de care utilizatorii sunt interesati; din ce in ce mai multe persoane sunt atrase de un subiect anume; se face cunoscut cu usurinta un produs/serviciu/brand; publicul tinta este infomat si educat; se mentine o stransa legatura, atat cu clientii, cat si cu publicul tinta; contribuie la cresterea vanzarilor de produse/servicii.
De exemplu: scrierea de continut pentru blog sau pentru o retea sociala, nu are ca scop vanzarea, ci doar transmiterea detaliata a unei anumite stari sau dispozitii, informarea, descrierea sau prezentarea unui anumit produs; continutul pentru site-ul de prezentare si pentru magazinul on-line, prezinta foarte multe detalii importante, tocmai pentru a convinge vizitatorii sa cumpere acel produs sau serviciu; advertorialele fac referire la descrierea detaliata a unui produs, a avantajelor si a beneficiilor pe care le ofera, dar pot fi si un ghid sau orice alta forma care sa atraga interesul; continutul pentru email-uri si newslettere contribuie la informarea si mentinerea unei legaturi cu clientii interesati.
Indiferent pentru ce concepem continutul, originalitatea, creativitatea si imaginatia sunt foarte importante, tocmai pentru faptul ca, au rolul de a atrage, de a comunica eficient si de a vinde.
Realizam continut calitativ atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru cititori, si asta datorita faptului ca: folosim titluri relevante si atragatoare; continutul pe care il scriem este potrivit pentru blog, site, publicatie, etc.; textul pe care il concepem se adreseaza publicului tinta vizat, iar in functie de scop, acesta poate fi atat cu rol informativ, cat si de prezentare, avand ca rezultat obtinerea unor venituri profitabile din vanzari; stim sa scriem corect din punct de vedere gramatical si ortografic si oferim informatii adevarate si bine studiate.
In concluzie, oferim servicii de content writing, care au un rol foarte important in prezentarea, comunicarea, informarea si influentarea intentiei de cumparare a clientilor.