Sarami Media – agentie de marketing de continut pentru afacerile online
Pentru orice tip de afacere, promovarea reprezinta un aspect crucial. In prezent, promovarea afacerii in mediul online este la fel de importanta ca si in offline, iar marketingul de continut joaca un rol aparte. Totusi, majoritatea detinatorilor de afaceri nu sunt pe deplin constienti de potentialul marketingului de continut si, pentru ca nu ii cunosc importanta, nu inteleg cum sa foloseasca aceasta tehnica in avantajul lor. Aici poate interveni Sarami Media, agentia de marketing de continut potrivita atat pentru afaceri mici, cat si pentru cele deja stabilite in mediul online. Pentru inceput, este bine de stiut ca marketingul de continut nu se rezuma doar la publicarea de continut la intervale regulate, ci implica mult mai mult.
Iata cateva modalitati prin care Sarami Media va poate promova afacerea:
Elaborarea unui plan si respectarea acestuia
Marketingul de continut nu trebuie neglijat sub nicio forma, iar asta poate insemna sa va depasiti limitele si sa urmati un calendar de continut pe care doriti sa il publicati, deoarece asta va avea un impact asupra clientilor actuali si potentiali. Pentru a obtine avantajele maxime ale marketingului de continut, Sarami Media dezvolta inca de la inceput un plan de marketing de continut pe care il va respecta.
Obiectivul este acela de a produce continut in mod regulat si de a-l publica conform unui program preplanificat. Orice afacere va fi avantajata daca se va baza pe un plan saptamanal sau lunar, cu timp adecvat alocat pentru brainstorming, cercetare, scriere si publicare. De asemenea, poate fi de folos un plan de continut pentru fiecare platforma de socializare pe care doriti sa o vizati. De exemplu, blogul de afaceri este un canal important de informatii pentru clientii pe care deja ii detineti in portofoliu, asa ca puteti planifica in avans cateva idei de articole pentru a crea intotdeauna postari de impact.
Concentrarea asupra publicului-tinta
Indiferent de tipul de afacere pe care il desfasurati, exista un tipar de public pe care il vizati. Prin urmare, continutul ar trebui sa se concentreze in jurul intereselor si nevoilor publicului-tinta respectiv. Daca asteptarile si nevoile publicului-tinta nu sunt indeplinite, afacerea nu isi poate atinge obiectivele.
Colaborarea cu Sarami Media incepe adesea cu un set de intrebari precum cine sunt potentialii clienti, cine va poate citi continutul si ce are de castigat din asta sau care sunt modalitatile de convertire a vizitatorilor in clienti. Raspunsul la astfel de intrebari contribuie la dezvoltarea unui continut care poate ajuta afacerea sa isi atinga obiectivele stabilite.
In cele din urma, colaborarea cu Sarami Media asigura continut captivant, ceea ce este esential pentru o afacere. Nu este suficient doar sa puneti la dispozitia vizitatorilor mai multe articole. Articolele publicate ar trebui sa fie cat mai captivante, astfel incat cititorii sa poata interactiona mai bine si sa poata simti o conexiune cu afacerea pe care o desfasurati. In cazul unui articol plictisitor, vizitatorii vor parasi website-ul dupa primele propozitii. Pentru o experienta mai placuta, articolul poate fi insotit de continut vizual, cum ar fi imagini, videoclipuri, si asa mai departe. Astfel, vizitatorii vor parcurge articolul mai usor si il vor asimila mai bine.