Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com
Title Image

Publicare advertoriale

Iti oferim mereu un continut de calitate!

Sarami Media - Servicii profesionale de publicare advertoriale!

a
Strategii eficiente!

Propunem cele mai bune solutii pentru publicarea advertorialelor!

a
Implicare maxima!

Ne implicam mereu 100% pentru rezultate excelente!

a
Raportare detaliata!

Iti oferim raport exact asupra advertorialelor publicate!

a
Redactare advertoriale!

Pe langa publicare, iti oferim si servicii de redactare advertoriale!

Publicam advertoriale in peste 60 domenii proprii diferite la preturi excelente!

Pentru o campanie de publicare advertoriale de succes, iti putem publica continutul in peste 60 de site-uri proprii indexate, ce iti vor aduce o sursa garantata de trafic. Preturile de publicare si de redactare sunt avantajoase. Pentru informatii complete, trebuie doar sa ceri o oferta!

Putem publica advertorialele pe care deja le aveti scrise, sau va putem oferi pe langa publicarea advertorialelor si servicii de redactare a acestora!

De ce ai nevoie de campanie de advertoriale SEO?

Cresterea brand awareness-ului digital al site-ului prin campania de content SEO

In ultimele decenii, diferite tipuri de reclama platite s-au dovedit eficiente in cresterea principiului de brand awareness cu privire la existenta unor noi marci pe pietele vizate si in raspandirea vestii despre afacerea ta intr-o perioada scurta de timp.

Ofertele limitate de reduceri sau ofertele de upselling necesita raspunsuri imediate din partea clientilor vizati, care pot fi obtinute folosind reclame, in special solutii de reclama digitala, cum ar fi reclamele pe retelele sociale, care necesita mai putin timp pentru a crea si lansa campanii de articole SEO.

Iesi in evidenta fata de concurenta cu un continut digital original

In fiecare zi sunt produse multe alternative pentru ceea ce ofera afacerea ta, ceea ce creste concurenta, ceea ce necesita solutii inovatoare de marketing si publicitate pentru a se distinge de concurenta.

Campania de articole copywriting eficiente vor fi de ajutor in acest caz, concentrandu-se pe avantajele competitive ale produselor tale.

Atragerea clientilor actuali si potentiali prin campaniile advertorialelor - Publicare Advertoriale la preturi avantajoase!

Daca esti in cautarea unui content writer, sau a unei agentii de redactare articole noi iti vom oferi serviciile de care ai nevoie!

Dupa brand awareness, reclamele platite pot juca un alt rol in atragerea clientilor catre site-ul tau prin:

Cresterea traficului in magazine sau sucursale prin evidentierea informatiilor despre locatia afacerii tale in reclame si raspandirea vestilor despre deschiderea unui nou magazin sau sucursala. Generarea mai multor clienti potentiali prin campanie de advertoriale personalizate in acest scop.

Cresterea vizitelor pe site-ul web al companiei tale prin campanie de articole SEO

Utilizarea unor tipuri adecvate de reclame pentru a imbunatati comunicarea si implicarea cu clientii vizati. Iti creste vizilitatea site-ului si prin link building.

Cresterea numarului de abonati pe site in campanii tale de marketing prin e-mail si buletine informative periodice prin e-mail.

Apropierea de publicul tinta prin articole optimizare SEO copywriting

aA fi 100% convins de ce produs sau serviciu este potrivit pentru a-ti satisface nevoile este ceea ce motiveaza clientii sa finalizeze o achizitie.

Astfel de articole pot fi folosite in publicarea pe site sau blog pentru a-ti educa clientii despre utilizarile produselor sau serviciilor disponibile si despre modul in care acestea pot depinde de ceea ce oferiti pentru a rezolva problemele personale sau de afaceri asociate clientilor potentiali. Articolele sunt ceea ce te reprezinta in fata clientilor.

Continutul informativ promovat legat de nevoile si problemele clientilor vizati va demonstra leadership-ul de gandire sau leadership-ul in industrie pentru business-ul tau si va creste increderea in brand-ul tau.

Mesajul enuntat de advertoriale

Cel mai important pentru cititor este mesajul unui content postat pe site-uri de calitate, pe bloguri. Campaniile ofera o anumita autoritate unei publicatii pe piata online, poti obtine o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare precum Google, Bing etc. Aduce un plus de inovare in piata, aduce un plus de autoritate in articolele publicate.

Ce este un advertorial?

Advertorialele sunt articole SEO, concepute sa arate si sa fie percepute ca un continut jurnalistic obiectiv, dar sunt, de fapt, advertoriale platite pentru promovarea unui produs sau serviciu.

Un advertorial SEO poate transmite informatii utile, dar obiectivul sau principal este de a comercializa produsele unei companii, de a-si imbunatati reputatia sau de a-si promova opiniile. Companiile media principale cu site-uri de calitate care publica reclame publicitare solicita ca acestea sa fie etichetate ca reclame.

Foarte importante sunt si cuvintele cheie pe baza carora se realizeaza o etapa importanta din realizarea unor advertoriale SEO: optimizare SEO. Cuvintele cheie sunt un instrument de marketing imbatabil pentru site-ul tau si pentru realizarea unor campanii de advertoriale SEO.

Cuvantul advertorial combina cuvintele reclama si editorial. Termenul mai nou „publicitate nativa” a fost inventat pentru a distinge continutul publicitar de publicitatea grafica.

Caracteristicile importante ale unui advertorial

Aceste advertoriale sunt articole platite concepute ca fiind articole seo, au posibilitatea de a fi postate pe site-uri si bloguri. Site-ul tau poate gazdui o multime de advertoriale SEO cu cuvinte cheie relevante care sa ajute motoarele de cautare sa pozitioneze site-urile tale pe o treapta mult mai inalta si mai vizibila.

Aceste advertoriale SEO contin informatii utile, dar scopul lor final este promovarea unui produs in cadrul unei campanii de advertoriale.

aProcesul de promovare poate avea loc pe site-urile celui care detine afacerea, pe bloguri, astfel incat publicarea de articole seo sa fie cat mai vizibila de publicul tinta.

Advertorialele SEO (articole platite pentru promovare) pot genera implicarea eficienta a cititorilor si pot fi mai eficiente decat reclamele obisnuite prin folosirea de cuvinte cheie care ajuta foarte mult la procesul de optimizare SEO pentru motoarele de cautare.

Advertorialele SEO ridica intrebari etice pentru editori, in special daca exista un conflict de interese perceput intre client si public.

Advertorialele SEO sunt folosite de cei care lucreaza in marketing pentru a informa potentialii consumatori despre caracteristicile unui produs. Pot fi folosite pentru a viza un anumit grup de oameni, alegand mediul potrivit pentru a publica advertorialul.

De exemplu, aceste advertoriale SEO intr-un ziar de afaceri ar implica educarea unui grup de oameni care sunt mai interesati de economie, piete sau produse financiare. Este un mediu eficient pentru o companie de a intra in legatura cu consumatorii sai printr-o poveste, spre deosebire de un anunt tiparit traditional intr-o revista, ziar sau pe un site web ca banner publicitar.

Astfel de advertoriale SEO sunt mai detaliate decat o reclama si astfel ii ajuta pe consumatori sa inteleaga mai multe despre produs. Aceste advertoriale SEO sunt de obicei scrise de o agentie sau de proprietarul afacerii respective.

Caracteristici advertoriale SEO

aAdvertorialul are sanse mai mari de succes in comparatie cu publicitatea conventionala. Determina publicul sa creada informatia, deoarece este prezentata obiectiv si are o credibilitate ridicata.

Din cauza continutului proeminent, consumatorii acorda mai multa atentie advertorialelor postate pe site sau blog decat reclamelor traditionale.

Clientii pot obtine informatii mai valoroase si de calitate din aceste publicatii de content pe site-uri sau bloguri.

Agentii se vor asigura de obicei ca anuntul postat pe site sau blog are tonul si continutul potrivit pentru un public de consumatori.

Continutul publicitar ii va oferi un anumit stil advertorialului. De exemplu, modul in care sunt scrise titlurile, tipul de font utilizat, modul in care sunt organizate coloanele si alte elemente vizuale. Adesea, reclamele publicitare pot atrage cititorii spunand o poveste si se incheie cu un call to action.

Stilul publicitar al acestor advertoriale pe bloguri sau site-uri

Exista diferite tipuri de stiluri de mesaje publicitare dintr-un material publicitar, cum ar fi:

Informativ

Notifica sau prezinta produsele, serviciile si activitatile oferite. De obicei, reclamele informative unice publicate folosesc un stil de scriere simplu.

Argumentativ

Advertorialele scrise in acest stil demonstreaza o idee oferind argumente si descrieri analitice.

Explorativ

Acest stil dezvaluie si explica in profunzime informatiile unice si de calitate oferite publicului. De obicei, raspunde la intrebarea de ce si cum.

Explicativ

Acest stil urmareste sa explice si sa descrie direct produse, servicii si activitati prin content de calitate publicat pe site-uri sau bloguri prin link building.

Influent

Acest tip este de a incuraja actiunea publicului si de a directiona aparitia actiunii (call to action). Un continut de calitate si cunoscut clientului iti ofera autoritatea pe piata de redactare articole si te reprezinta.

Componentele esentiale ale acestor advertoriale SEO pe site

Scrierea publicitara este aceeasi cu scrisul jurnalistic. De obicei, se folosesc cele 5 intrebari de baza pentru a se scrie un advertorial clar, atractiv si persuasiv (Ce? Cine? Unde? Cand? De ce? Cum?). Intre timp, continutul consta de obicei din:

Introducere. Aceasta sectiune incearca sa atraga atentia cititorului asupra advertorialului. Scrierea unei introduceri poate folosi stilul de limbaj descriptiv, naratiune, intrebare, epigrama, citat.

Curprins. Face parte din continutul unui advertorial. Aceasta sectiune prezinta in detaliu informatii relevante.

Inchidere. Este punctul culminant al continutului. Aceasta sectiune poate fi sub forma de concluzii, declaratii sau intrebari care indeamna la o anumita actiune.

In scris, agentii pot folosi piramida inversata, unde punctul principal se afla in sectiunea de introducere.

Nu ezita sa ne contactezi pentru o oferta completa!