Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Publicare advertoriale SEO

Publicare advertoriale SEO - agentie redactare si postare advertoriale

Care este principiul de functionare a procesului de publicare advertoriale?

Advertorialele SEO sunt un format specific publicitatii tiparite in care o companie plateste pentru a transmite un mesaj despre marca sau produsele sale.

Agentul care se ocupa cu publicitatea plateste revista, ziarul sau site-ul web pentru spatiul necesar pentru a prezenta un mesaj bazat pe ceea ce reprezinta un interes publicului tinta care il citeste.

Scopul pe care il au aceste advertoriale SEO

Advertorialele SEO combina practic beneficiile reclamelor tiparite traditionale cu articolele de referinta scrise de un reporter de stiri. Povestile de specialitate includ, de obicei, mai multe detalii despre compania sau produsele tale decat anunturile traditionale.

Aceste reclame se numesc advertoriale SEO si sunt scrise pentru diverse bloguri, pentru site-urile tale cu scopul de a capata mai multa vizibilitate pentru motoarele de cautare.

In acestea sunt introduse cuvintele cheie care fac cel mai bine referire la produsele sau serviciile oferite de site-ul tau.

Site-ul tau este ca o punte de legatura cu publicul tinta, de aceea, acesta trebuie sa fie cat mai bine pregatit, astfel incat orice persoana care are contact pentru prima data cu ceea ce vinzi, sa inteleaga din prima ce servicii oferi.

Pentru a creste vizibilitatea si in motoarele de cautare, advertorialele trec printr-un proces de optimizare SEO, in cadrul careia se introduc cuvintele cheie esentiale, se adauga link building si, cel mai important, un conținut original, care ajuta la promovarea serviciilor sau a produselor.

Link-urile pot fi introduse chiar pe cuvinte cheie sau pe numele anumitor produse sau servicii care sa redirectioneze direct cititorul catre ceea ce-l intereseaza.

Publicare advertoriale SEO – credibilitate si castigarea increderii publicului tinta pentru afacerea ta

Unul dintre motivele majore pentru care agentii de publicitate aleg aceste advertoriale SEO este perceptia lor asupra credibilitatii.

Aceste advertorialele tip SEO sunt destinate sa fie citite de publicul tinta ca in situatia in care ar citi articole informative, pentru ca acestea cuprind informatii valoroase despre serviciile sau produsele pe care le ofera compania ta.

Astfel, cu cat marca sau produsele tale se potrivesc mai mult cu interesele publicului, cu atat mai mult impact poti avea.

Cititorul percepe, in general, aceste advertoriale ca fiind credibile in comparatie cu reclamele difuzate prin alte medii.

Ai vazut vreodata un articol care discuta un produs in profunzime?

Exista multe articole de acest fel pe portalurile de stiri si reviste.

Nu doar produse si servicii, ci articolul discuta si despre o activitate desfasurata de anumite parti.

Ei bine, articolele create cu conținutul sub aceasta forma sunt, de fapt, advertoriale si este esențial sa se foloseasca astfel de articole pentru cresterea gradului de autoritate a afacerii respective in mediul online.

Publicare advertoriale SEO – avantaje si eficienta

Aceste advertoriale au avantaje marete in ceeea ce priveste standardizarea informatiilor si a mesajelor in termeni subtili.

In plus, continutul este clar, concis si usor de inteles de publicul larg.

Avantajele acestor advertoriale, in comparatie cu promotiile in general, se vad din felul in care au fost publicate. Continutul prezentat este mai aprofundat si cuprinde mai multe informatii.

Pentru ca publicul sa primeasca in continuare informatii noi, chiar daca este continut publicitar. Motivul este ca reclama este mai atractiva pentru public datorita modului in care promotia explica produsul/serviciul.

In era digitala de astazi, publicitatea este o parte a strategiei de marketing de continut.

Cu ajutorul advertorialelor de acest fel, cititorul se simte mai apropiat de ceea ce transmite brand-ul respectiv in mediul online si nu se simte sufocat de metoda de promovare, pentru ca aduce ceva si in avantajul acelor clienți: informatii utile.

Tipuri de advertoriale

Advertoriale SEO pentru produse

Anuntul pentru produse este probabil tipul de reclama pe care il vezi cel mai mult in reviste care ajuta la procesul de promovare a acelei afaceri prin introducerea de cuvinte cheie, prin publicarea de articole pe diverse site-uri, bloguri.

Acest tip de scriere ofera o informatie mai vasta despre produse.

Poti scoate in evidenta marca, stilul, calitatea si disponibilitatea acestor produse, inclusiv cele mai recente modele de produse de la marci cunoscute. De exemplu, aceste advertoriale informeaza cu privire la cei mai noi pantofi de la un brand strain celebru.

Advertoriale SEO pentru servicii

Aceste advertoriale pentru servicii sunt similare cu advetorialele pentru produse.

Diferenta este ca aceste advertoriale pentru servicii informeaza cu privire la serviciile pe care companiile le ofera publicului.

Subiectele variaza, de asemenea, variind de la tipul, metoda si calitatea serviciilor oferite.

Advertoriale SEO corporative

Pe langa promovarea produselor/serviciilor, exista si posibilitatea scrierii unui advertorial care informeaza cu privire la o activitate in desfasurare.

Aceste advertoriale sunt reclame corporative. Anunturile corporative evidentiaza existenta unei companii, atat private, cat si detinute de guvern.

Subiectul scrierii in publicitatea corporativa este de obicei despre activitatile companiei.

Advertoriale SEO guvernamentale

Activitatile corporative si activitatile guvernamentale sunt, de asemenea, adesea incluse in articolele publicitare pentru a creste gradul de autoritate al acelei afaceri.

Aceste advertoriale publicitare guvernamentale prezinta diverse informatii despre activitati legate de guvernare.

Publicitatea, dupa cum stim, are urmatoarele caracteristici: este informativa, explicativa, interpretativa, persuasiva, argumentativa, influenta si explorativa.

Sfaturi inainte de a crea un material publicare advertoriale

Cunoaste mediul online si publicul tinta

Inainte de a crea campanii cu reclame publicitare, este esentiala gasirea celui mai potrivit suport pentru publicarea reclamei.

Pornind de la reviste tiparite, mass-media online, ziare sau alte publicatii.

Acorda atentie lungimii continutului

In presa scrisa, lungimea articolului afecteaza cu siguranta pretul publicitatii. Cu cat continutul este mai lung, desigur, cu atat pretul este mai mare.

In timp ce in media online, lungimea articolului afecteaza si lizibilitatea publicului.

Asigura-te ca transmiti informatiile in mod clar

Folosirea advertorialului nu inseamna doar explicarea produselor sau serviciilor pe care companiile le ofera in articole.

Acestea ar trebui sa transmita informatii clare despre produs/serviciu printr-o metoda interesanta.

Concluzie

Asadar, oricine poate sa apeleze la servicii de scriere advertoriale platite, advertoriale pe bloguri, pe site-uri, astfel incat sa creeze o punte de legatura cu cititorii .

Obtine o oferta advertoriale optimizate prin colaborare cu noi in domeniul content writing si copywriting si vei avea rezultate excelente.

Diferentiaza-te de concurenta si fa-ti site-ul cat mai cunoscut prin acest serviciu de scriere articole si advertoriale de calitate.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare advertoriale si publicare pe 60 de domenii diferite, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu