Informatii complete despre preturi advertoriale
Advertorialele SEO sunt articole platite care au un efect de lunga durata, prezentate ca articole informative, foarte bine optimizate pentru a fi mai usor de gasit de catre motoarele de cautare, pentru acest lucru fiind responsabil chiar acel SEO (Search Engine Optimization).
Potrivindu-se pentru fiecare brand in parte si pentru fiecare modalitate de adresare (prietenoasa, riguroasa, informativa, tehnica etc), aceste advertoriale SEO nu arata cu adevarat ca reclame.
Bine executate, advertorialele SEO ofera valoare publicului tinta in timp ce vand un produs sau serviciu.
Sunt o piesa importanta de marketing care imprumuta credibilitatea site-ului pe care sunt publicate (daca sunt „reclame native”) sau promovate (daca isi au originile pe site-urile sau pe bloguri care se ocupa de acest serviciu: de publicare advertoriale tip SEO).
In acest articol, analizam in profunzime aceste advertoriale SEO si preturile lor – cu ce te pot ajuta pentru a-ti face mai vizibila imaginea brand-ului si de ce ai atat de multa nevoie de ele.
Ce probleme pot rezolva advertoriale?
In comparatie cu anunturile grafice traditionale de pe site-urile relevante, aceste advertoriale au trei trasaturi unice:
Un mijloc de a trece de ad blockers (cei care folosesc diverse programe care blocheaza aparitia reclamelor) prin advertoriale de tip SEO;
O modalitate de a creste implicarea fata de anunturile grafice prin advertoriale de tip SEO;
Posibilitatea mai mare de reusita in a le vinde clientilor produsul tau prin advertoriale de tip SEO.
-
Un mijloc de a trece de ad blockers prin advertoriale SEO
Aproximativ un sfert dintre utilizatorii de internet blocheaza publicitatea, ceea ce inseamna ca una din patru reclame platite nu ajunge niciodata la publicul vizat. (Pentru multe companii cu audiente tinta in SaaS si tehnologie – in general, public experimentat – acest procent este probabil mult mai mare.)
Advertorialele nu sunt restrictionate de programele ad blocker, deoarece nu sunt reclame din punct de vedere tehnic. In loc sa fie introduse de o terta parte, acestea sunt incorporate direct in platforma.
Daca rata de clic (CTR) este in scadere pentru anunturile grafice, advertorialele te pot ajuta.
-
O modalitate de a creste implicarea fata de anunturile grafice prin advertoriale SEO
Intrucat aceste advertoriale SEO sunt mai putin intruzive decat anunturile banner, potentialii clienti sunt mai predispusi sa interactioneze cu ele:
Potrivit unui studiu, reclamele native au primit cu 52% mai multa atentie vizuala si au contribuit la o mai mare recunoastere a marcii decat reclamele grafice.
Intr-un raport sustinut de Facebook, reclamele native sunt responsabile pentru 86% din afisarile din reteaua de public si primesc cu pana la 60% mai multa implicare decat anunturile grafice obisnuite.
Un alt studiu realizat de Nielson sugereaza ca publicitatea nativa poate genera o crestere cu pana la 82% a imaginii brandului – brand awareness.
-
Posibilitatea mai mare de reusita in a le vinde clientilor produsul tau prin advertoriale SEO
Aceste advertoriale SEO ofera mai mult spatiu pentru a intra in legatura cu clientii. Companiile pot spune o poveste, pot ajuta clientii sa inteleaga un produs complex si pot dezvolta increderea oferind valoare, nu doar cerand sa le fie achizitionate produsele.
ServiceNow, o platforma cloud care ajuta la gestionarea fluxurilor de lucru digitale, este un exemplu excelent.
Intr-un material publicitar de pe Forbes, acestia au avut o pagina web intreaga pentru a capta interesul, pentru a-si explica tehnologia, pentru a spune povestea marcii lor, pentru a include un studiu de caz si pentru a-si indemna clientii sa ia actiune – sa achizitioneze.
Brand story-ul (povestea brand-ului) este un detaliu foarte important de care trebuie sa se tina cont, pentru ca oamenii se bazeaza foarte mult pe emotie, pe ceea ce simt atunci cand dau click si-ti vad pagina, produsele sau serviciile.
Rigiditatea sau impersonalitatea nu sunt niste trasaturi pozitive ale acestor advertoriale care sa functioneze prea bine atunci cand esti intr-o legatura deschisa cu oamenii.
Iar oamenii au nevoi, sentimente, dorinte, aspiratii. Audienta ta e umana, iar acest lucru inseamna ca si felul in care i te adresezi trebuie sa fie tot asa, uman, plin de emotie.
De aceea, companiile care aleg sa-si impartaseasca povestea cu clientii lor au succes.
Legatura care se formeaza intre client si companie e mult mai puternica in momentul in care clientul nu se mai gandeste la companie ca fiind un nume rigid si rece. Ci atunci cand se gandeste la companie ca fiind o persoana. O persoana care a incercat, care a esuat, care s-a motivat sa se ridice si care a triumfat.
Preturi pentru scriere si publicare de advertoriale
Un advertorial are mai multe parti componente importante:
- link building (modalitatea prin care se face trimitere directa la site-urile proprietarului);
- introducerea de cuvinte cheie relevante cu subiectul ales;
- continut relevant pentru publicarea advertorialului si de promovare a afacerii;
- continut interesant in functie de nisa advertorialelor: comunicate de presa, publicitate produse, promovare brand, stiri etc.
Ce se poate obtine prin scrierea unui advertorial de calitate?
- Se poate obtine trafic consistent pe site-urile web prin cuvinte cheie si link building;
- Se poate castiga autoritate in mediul online prin continut bine documentat si captivant;
- Se poate elimina concurenta printr-o strategie bine gandita de scriere a unui advertorial;
- Se poate aduna un numar incurajator de mare de vizitatori pe site care sa devina ulterior clienti.
Pretul corect pe piata pentru aceste advertoriale platite nu poate fi unul standard. Acesta se stabileste in functie de complexitatea subiectului, in functie de cerinte, in functie de lungimea pe care o au acele articole, de calitate.
Poti obtine o oferta advertoriale in functie de nisa, in functie de structura si amploarea pe care o pot avea (comunicate de presa, stiri, articole etc.)
Alege sa avansezi prin promovarea brand-ului tau bazata pe publicarea de articole, de advertoriale pe diverse site-uri pentru a capata o anumita autoritate in fata concurentei.