Importanta unui blog activ pentru magazinul tau online
Pentru a fi cat mai orientat catre clienti si pentru a arata acest lucru, trebuie sa apelezi la cea mai buna varianta in comertul de tip B2C (Business to Consumer), si anume la content marketing. Content marketingul este cea mai buna si eficienta varianta pentru a castiga incredere in ochii clientilor tai si, mai ales, pentru a le castiga loialitatea.
Toate magazinele online (dar si cele fizice) trebuie sa aiba un blog al lor in care sa adauge continut constant.
Gestionarea unui blog este eficienta cand vine vorba de motoarele de cautare.
Pentru a fi cat mai prezent in mediul online, trebuie sa continui sa redactezi constant continut proaspat, continut de calitate si pe interesul publicului tinta. Chiar daca te lovesti de situatia in care activitatea ta online este urmarita de putine persoane, doar perseverenta te va ajuta sa cresti.
Daca scrii constant, numarul de pagini de pe site-ul tau web va creste, lucru ce iti va da posibilitatea sa creezi mai multe linkuri interne. Crearea unor linkuri interne este o metoda foarte buna de autopromovare. Si, un alt lucru important de mentionat, vei obtine linkuri externe pentru articolele pe care le scrii, nu pentru produse. Si articolele pe care le scrii orienteaza clientul catre produsul dorit. Totul trebuie sa fie foarte bine guvernat pentru a ghida publicul tinta unde vrem sa ajunga.
Prin intermediul unui blog, poti raspunde clar si cu detalii la intrebarile frecvente.
Nu o data a fost situatia in care aceeasi intrebare venea de la clienti diferiti, asa ca pentru a elimina munca depusa suplimentar si pentru a le raspunde tuturor in parte la aceeasi intrebare, bloggingul iti da posibilitatea sa creezi noi articole bazate pe intrebarile clientilor.
Astfel, vei redacta un articol care sa reprezinte interes pentru mai multi dintre clientii tai si ii vei putea lamuri pe toti simultan.
Cu ajutorul unui articol, poti detalia cat de mult doresti o anumita tema, pentru a fi totul cat mai clar in ochii cititorului.
Cu ajutorul blogului, devii mai autoritar in industrie.
Daca magazinul tau online are un blog activ, in care se posteaza articole de un real interes pentru clientii sau posibilii clienti, acestia vor capata mai multa incredere in tine. Vorbindu-le despre sfaturile in legatura cu anumite servicii sau produse pe care le oferi, vei da dovada de profesionalism si experienta in domeniu. Astfel, tot mai multe persoane vor fi interesate de ceea ce ai de oferit, considerand ca experienta ta va influenta automat si calitatea acelor servicii sau produse.
Prin intermediul unui blog, iti este oferita ocazia de a te prezenta sub ce forma doresti si de a-ti prezenta evolutia, povestea.
In momentul in care alegi sa scrii despre lucrurile care te-au influentat sa urmezi acest drum in viata, sa spui etapele pe care le-ai parcurs pentru a ajunge unde esti astazi, cititorul va crea o legatura indirecta cu ceea ce scrii si se va simti mai apropiat de ceea ce ai tu de oferit. De asemenea, poti crea o poveste pentru produsele pe care le creezi si le vinzi.
Cu ajutorul unui blog ai posibilitati nelimitate, asa ca ofera-i magazinului tau online tot ce este mai bun pentru a castiga increderea clientilor.