Este o idee buna sa caut scriitor articole pentru blogul meu? Cum imi poate fi de ajutor?
Un blog foarte bine pus la punct, cu un continut de calitate, care indeplineste si chiar depaseste asteptarile utilizatorilor poate avea un impact substantial asupra succesului unei afaceri. Un blog de afaceri este mai mult decat o completare la website si are marele potential de a trimite catre site un numar surprinzator de vizitatori, pe langa faptul ca poate transforma vizitatorii in clienti.
Dar pentru a indeplini toate aceste functii si nu numai, continutul postat pe blog este crucial. Ma pot ocupa personal de continut sau pot sa caut scriitor articole care sa ma scape de aceste sarcini. Pentru ca asa si este, continutul unui blog nu implica doar sarcina singulara de a scrie articole, ci implica mai multi pasi, printre care cel mai amplu este cel de creare a unui calendar de continut. Practic, calendarul de continut va fi planul generalist al blogului, adica de cate ori voi posta articole pe blog (saptamanal, bi-saptamanal, lunar), ce fel de articole voi posta (studii de caz, ghiduri explicative „Cum sa?”, promovari produse sau servicii, si asa mai departe), cand anume le voi posta si inclusiv cum le voi distribui.
Cea mai la indemana solutie este sa caut scriitor articole, pentru ca un specialist in content writing se poate ocupa de toate aceste sarcini din jurul blogului, dar poate oferi si alte beneficii, printre care:
Continut captivat
Poate ca eu imi cunosc foarte bine domeniul de activitate, dar nu ma pricep sa explic si altora ceea ce fac sau ceea ce se intampla nou in domeniul meu. Poate ca felul in care ma exprim – desi este pe intelesul meu – nu este pe intelesul altora si nici nu starneste interes. Aici poate interveni specialistul in content writing, care nu doar ca ofera propuneri de subiecte pentru blog, dar stie cum sa dezbata temele pe intelesul vizitatorilor, stie sa le trezeasca interesul si curiozitatea si mai stie cum sa structureze continutul astfel incat sa nu piarda atentia cititorilor. Dar pentru ca utilizatorul sa inceapa sa citeasca continutul, foarte important este si titlul. Titlul postarii trebuie sa fie bun, captivant si sa ofere o idee despre ce anume se trateaza in acele randuri. Titlul meu poate sa fie interesat, dar daca ma voi decide sa caut scriitor articole, ma voi alege cu titluri captivante si istete, si asta pentru ca un specialist in redactare articole stie cateva trucuri, printre care sa utilizeze cuvantul cheie o singura data in titlu si sa se rezume la un titlul format din doar 6-13 cuvinte.
Corectitudine
Poate suna banal sau de la sine inteles, insa corectitudinea – atat in ceea ce priveste gramatica, punctuatia, dar si exprimarea – este de o mare importanta. Continutul corect contribuie la imaginea afacerii si consolideaza si mai mult credibilitatea in randul vizitatorilor si clientilor. O postare care abunda in greseli nu poate fi luata in serios si saboteaza afacerea.
Continut optimizat pentru SEO
Mai ales cand vine vorba de SEO, este indicat sa caut scriitor articole, si asta pentru ca asa sunt asigurat ca un profesionist se ocupa de partea SEO. Scopul principal al oricarui blog de afaceri este de a actualiza site-ul companiei cu un continut proaspat. Cititorii apreciaza continutul proaspat, la fel si Google. In scop SEO, este esential ca un blog sa fie cat mai bine optimizat. Un specialist in content writing va cauta cuvinte cheie pentru tema pe care o va dezbate in postare si va folosi chibzuit acele cuvinte cheie pe parcursul continutului. In plus, poate apela la unele pluginuri SEO, care contribuie la urmarirea diferitilor parametri SEO.
Blog actualizat in mod frecvent
Pentru ca stiu cat de important este sa am un blog actualizat, este necesar sa caut scriitor articole. Blog actualizat nu inseamna un articol scris cand si cand, ci inseamna sa actualizez blogul in aceeasi zi a saptamanii si la aceeasi ora din zi pentru a atrage cat mai mult trafic. Cercetarile arata ca blogurile care sunt actualizate zilnic primesc de 5 ori mai mult trafic si au de 4 ori mai mult potential decat blogurile care se actualizeaza o data pe saptamana. De asemenea, tot cercetarile arata ca odata ce ai mai mult de 50 de postari, traficul blogului va creste cu 53%. Cand exista deja mai mult de 200 de postari, traficul va creste de 4,5 ori.
Nu in ultimul rand, un scriitor articole se va ocupa si de distribuirea sociala, asta insemnand ca va insera butoane de distribuire sociala pentru a permite utilizatorilor sa impartaseasca continutul pe platformele lor de socializare. Potrivit statisticilor, 67% dintre persoane considera o postare ca fiind credibila in functie de cat de distribuita este. In plus, specialistul in content writing se va asigura ca sporeste numarul adeptilor din retelele sociale, deoarece mai multi adepti duc la mai mult trafic si backlink-uri.