Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Descrieri produse – de ce sa le creezi?

descrieri produse - servicii redactare articole online

Cand vine vorba despre achizitionarea oricaror produse de pe piata, este dovedit faptul ca un procent mare de cumparatori se informeaza inainte de a face investitia citind in general descrierea lor. Astfel, clientii se asigura ca indeplinesc cerintele pe care le cauta, pentru ca descrieri produse nu includ doar beneficiile acestora, ci si caracteristicile lor specifice, respectiv modul de utilizare, intretinere, s.a.

Importanta descrierilor de produse

Principalul rol pe care il joaca aceste descrieri produse este de a asigura toate informatiile de care clientii ar putea avea nevoie inainte de achizitionare, in mod corect, simplu, si concis. Din acest motiv, este important ca toate aceste descrieri produse sa fie realizate intr-un mod unic, personalizat in functie de produsul pe care il descriu fara a folosi insa terminologii greoaie, ori detalii tehnice – este dovedit faptul ca un posibil client nu acorda atentie specificatiilor tehnice pe care nu le intelege.

Totodata, un continut unic pentru descrieri produse reprezinta un avantaj pentru clasamentul pe prima pagina online (Google), si pentru traficul organic. La acest lucru contribuie algoritmii motoarelor de cautare care prefera text original. Descrieri produse standard exista probabil in proportie de mai bine de 60-70% pe diverse site-uri care vand aceleasi articole – in prezent, cumparatorii au inceput sa puna accent pe o descriere bine scrisa din simplul fapt ca se pot plictisi in momentul in care incep sa compare produsele pe mai multe site-uri, si citesc aceleasi texte standardizate, impersonale.

Descrieri produse bine structurate, gandite sa atraga clienti nu plictisesc, pot starni interesul, si chiar le pot dovedi oamenilor ca produsul ori serviciul respectiv le poate aduce beneficii reale in viata de zi cu zi.

Descrieri produse – cum se scriu, si ce trebuie sa contina

Fiind o parte esentiala in mediul online, descrierile de produse ar trebui sa contina in primul rand beneficiile, si avantajele produsului pe care il prezinta. Totodata, cumparatorii ar putea aprecia mai mult detaliile specifice ale acelui produs, decat fraze precum „calitate superioara, excelenta, etc.”. Este important ca fiecare client in parte sa simta ca acele descrieri produse au fost concepute special pentru el, ca i se adreseaza direct lui, si nu publicului larg.

Crearea unor descrieri produse unice, proprii, ajuta acel articol sa se evidentieze dintre celelalte mii exact ca el. De asemenea, continutul creat astfel poate mari angajamentul cu clientii la nivel emotional, mai ales daca isi creeaza impresia ca acea descriere a fost gandita, si scrisa pentru ei – acest lucru ii face sa se simta unici, importanti pentru firmele care vand articolele, și le ofera un sentiment de incredere; increderea ca achizitionarea unui anumit produs chiar le poate imbunatati viata. Aproximativ 80-90% dintre deciziile de cumparare sunt luate in mod subconstient, pe baza emotiilor generate de unele descrieri produse.

Caracteristicile unui produs prezentate printr-un text captivant, puternic, contribuie la puterea de convingere asupra cumparatorilor. De ce? Pentru ca astfel pot fi convinsi ca au nevoie cu adevarat de acel articol. Altfel spus, in loc de descrieri produse standard, ca de exemplu culoare, marime, dimensiuni, ori calitatile articolului, se poate crea o poveste in jurul lui. O poveste despre ce problema ar putea rezolva, beneficii, precum si schimbarile pozitive in traiul de viata datorita produsului.

Totodata, in descrieri produse este bine sa se regaseasca cuvinte care provoaca la actiune – acestea au rolul de a convinge potentialii clienti nu doar de eficienta produsului, ci si de nevoia lor de a-l achizitiona.

Descrieri produse vizibile online

Inainte ca oamenii sa ajunga efectiv sa citeasca descrieri produse, acestea trebuie initial sa fie vizibile in mediul online, mai exact sa se regaseasca cat mai sus pe prima pagina Google. Acest lucru nu este generat doar de text unic, ci si de utilizarea cuvintelor cheie – daca sunt folosite corect, pot fi citite de Google spre a obtine continut relevant pentru utilizatori.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare articole, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu