Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Descrieri produse, articole informative si alte tehnici prin care va puteti promova afacerea online

descrieri produse - agentie profesionala redactare articole

Toti antreprenorii si detinatorii de afaceri online isi doresc ca afacerile lor sa devina cat mai cunoscute, cat mai populare si sa le aduca profituri semnificative. Pentru ca aceste obiective sa fie atinse, afacerile sunt dependente de continut. Prin continutul publicat pe website, o afacere isi contureaza o prezenta online. Continut inseamna articole informative, prezentari de servicii, descrieri produse, tutoriale, ghiduri cu instructiuni, carti electronice, video-uri, podcasturi, si asa mai departe.

Iata in cele ce urmeaza cateva etape pe care este necesar sa le parcurgeti pentru ca afacerea pe care o detineti sa atraga atentia utilizatorilor din mediul online:

Stabiliti-va obiective precise

Pentru a transmite un mesaj clar, este important sa stabiliti cat mai precis care sunt obiectivele website-ului. Cu alte cuvinte, care este scopul lansarii website-ului? Doriti sa va vindeti serviciile sau produsele? Aveti nevoie de prezentari ample de servicii sau de descrieri produse cat mai succinte pe care sa le folositi pe mai multe platforme? Unele website-uri doresc sa promoveze un anumit brand, in timp ce alte website-uri doresc sa promoveze un anumit aspect al unei afaceri. Deoarece structura continutului pentru fiecare tip de website difera, este bine sa aveti in minte o idee despre ce anume doriti sa obtineti prin lansarea unui website. Din momentul in care v-ati definit obiectivele, puteti planifica urmatorii pasi.

Identificati publicul-tinta

Pentru a dezvolta un continut relevant si precis, este important sa va identificati publicul-tinta. Asta va va ajuta sa va promovati si sa va vindeti produsele si serviciile intr-un mod mai bun. Mai mult decat atat, dat fiind cel mai recent algoritm pe care il foloseste, Google acorda o atentie sporita experientei utilizatorului, deci este important sa creati continut care sa atraga atentia publicului-tinta. Ba chiar este indicat sa identificati care pot fi potentialii clienti pe termen lung.

Creati continut relevant si valoros

Cand o persoana introduce cateva cuvinte in oricare dintre motoarele de cautare, asta inseamna ca doreste anumite informatii specifice. Deci vrea sa vada rezultatele care ii poate arata informatiile dorite. Daca acea persoana da click pe website-ul pe care il detineti si nu gaseste acolo informatiile de care are nevoie, va parasi site-ul. Asadar, asigurati-va ca orice tip de continut pe care il puneti la dispozitie – indiferent ca este vorba despre articole lungi si informative, descrieri produse, prezentari de servicii, si asa mai departe-, detine valoare pentru vizitatori.

Continutul trebuie sa fie clar

Dupa cum stiti deja, utilizatorii online doresc rezultate rapide si, prin urmare, extrag doar aspectele relevante din intregul continut. Deci, pastrati continutul relevant si concis si permiteti utilizatorului sa observe aspectele relevante dintr-o singura privire. Specialistii in content writing folosesc adesea fraze scurte, subtitluri, indicii si liste adecvate pentru a clarifica aspectele principale.

Nu in ultimul rand, concentrati-va pe subiect. Incercati sa nu deviati de la subiect, deoarece vizitatorii se simt de obicei frustrati daca trebuie sa parcurga un volum mai mare de informatii pentru a gasi ceea ce cauta. Structurati continutul astfel incat sa poata fi impartit in paragrafe scurte si fiecare paragraf sa trateze un anumit aspect al subiectului general. Totusi, daca paragraful este prea lung, incercati sa il structurati si pe acesta pentru a ajuta cititorul sa parcurga mai usor informatiile.

Daca articolul este prea lung, aveti optiunea de a-l imparti in articole diferite si de a le lega intre ele, in loc sa incercati sa prezentati toate informatiile intr-un singur articol mult prea voluminos. La final, verificati tot continutul pentru a va asigura ca este lipsit de erori. Odata ce ati incheiat de creat articolul si v-ati asigurat ca nu contine greseli, luati o pauza si reveniti dupa un scurt timp pentru a verifica daca sunteti multumit de rezultat sau poate pentru a-i oferi un nou aspect.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare articole, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu