Creare continut blog – cat de necesar este pentru marketingul afiliat?

In prezent, clientii isi orienteaza atentia asupra blogurilor pentru a afla mai multe informatii despre acele produse de care sunt interesati. De exemplu, unele persoane vor cauta mai multe detalii despre un anumit model de bicicleta, efectuand tot felul de cautari in Google sau adresand intrebari. Google le va oferi linkuri relevante despre subiect, iar acele linkuri sunt cel mai probabil linkuri de blog. Aceste linkuri de blog pot avea sau nu legatura cu subiectul. Daca linkul are legatura cu subiectul de care este interesat utilizatorul, cel mai probabil el va da click pe link, iar acel link il va conduce catre site-ul comerciantului sau al vanzatorului de produse. Iata, in doar cateva cuvinte, de ce marketingul afiliat se bazeaza aproape 100% pe serviciile de creare continut blog.
Creare continut blog – cu atat mai atractiv pentru clienti daca include imagini si video
Continutul original este rege, asa ca folosind cuvintele potrivite, un articol poate sa propulseze blogul pe primele locuri pe pagina rezultatelor cautarii. Daca un blog publica continut in mod regulat, sunt sanse mari ca clientii sa marcheze site-ul pentru a urmari fiecare postare. Pe de alta parte, clientii adora imaginile si videoclipurile, asa ca acestea sunt adaosuri de care tin cont agentiile si persoanele care sunt responsabile de creare continut blog. Videoclipurile sau imaginile pot avea legaturi cu site-ul produsului, insa cel mai important este sa existe un echilibru corect intre o scriere buna si restul prezentarii.
Creare continut blog – poate promova loialitate si implicare in randul cititorilor
Un alt motiv important pentru care este necesar sa se puna accentul pe creare continut blog este acela ca promoveaza fidelitatea in randul cititorilor. De fapt, cititorii fideli vor deveni clienti fideli ai produselor prezentate. De asemenea, bloggerii care raspund in mod regulat la comentarii obtin mai mult trafic si distribuiri. In acest fel, cititorii vor avea si sentimentul ca opiniile lor sunt importante. Atunci cand adreseaza intrebari, inseamna ca au nevoie de clarificari, si astfel se creeaza interactiune, implicare si angajament. Un nivel si mai mare de implicare si interactiune are loc pe masura ce cititorii impartasesc postarile importante cu persoanele din cercul lor. Prin creare continut blog in mod periodic se mentine interesul clientilor, mai ales daca actualizarile periodice fac referire la produsele lor preferate. Acest fenomen este similar chiar si atunci cand blogul nu este axat pe produse. Acesta este motivul pentru care blogurile despre celebritati sau blogurile celebritatilor beneficiaza de trafic masiv. Atunci cand au putin timp liber, utilizatorii vor sa se puna la curent cu ceea ce ii intereseaza.
Creare continut blog – metoda eficienta de a educa
Persoanele care cauta raspunsuri la intrebarile lor vor cauta linkuri conexe. Din acest motiv, linkurile sunt necesare pentru creare continut blog, indiferent daca continutul vine sub forma unor sfaturi, recomandari sau recenzii. De fapt, recenziile reprezinta una dintre cele mai apreciate forme de continut de blog. Clientii citesc opinii informate despre produsele pe care intentioneaza sa le cumpere, iar aceasta actiune va determina daca vor achizitiona produsul sau il vor respinge. Chiar daca recenziile sunt negative, fac parte intotdeauna din avantajele si dezavantajele pe care utilizatorii tind sa le cantareasca atunci cand sunt tentati sa cumpere un anumit produs. Iata ca prin creare continut blog, clientii reusesc sa ia decizii informate, pe care sa nu le regrete.
Nu in ultimul rand, continutul de blog are capacitatea de a umaniza un produs, ceea ce este mai eficient decat descrierea propriu-zisa a unui produs. Clientii vor dori sa stie ce simte bloggerul in legatura cu un anumit produs, iar daca exista si putin umor in detalierea sa, atunci cu atat mai bine. Aceasta metoda este mai eficienta decat sa trimiti clientilor un buletin informativ si sa le soliciti sa cumpere un produs fara a face apel la latura lor emotionala in legatura cu acel produs. De regula, cititorii nu uita acele bloguri care le-au provocat reactii emotionale.
Iar daca mai aveti nevoie de inca un motiv pentru a opta pentru serviciul de creare continut blog, atunci aflati ca statisticile arata ca blogurile au o capacitate mult mai mare de influentare in comparatie cu prezentarile si cu reclamele. Prezentarile sunt impersonale si nu ofera o descriere aprofundata a produselor sau serviciilor. Clientii mai degraba cumpara un produs pe baza unor recenzii citite pe diverse bloguri decat pe baza unor prezentari sau a unei reclame. Explicatia este simpla, si anume cu totii dorim sa stim ce experienta a avut alta persoana cand a incercat un produs pe care suntem tentati sa il cumparam. Atunci cand citim un articol de blog – indiferent ca este sub forma unei recenzii, povesti amuzante, comparatii, analize, si asa mai departe -, e ca si cum am incerca in mintea noastra acel produs chiar daca este prima data cand interactionam mai indeaproape cu el.