Content writing-ul – pasiune pentru scris transformata in job

Odata cu dezvoltarea internetului si permiterea accesului la el de aproape oriunde, informatiile despre brand, produse si servicii au devenit esentiale. Crearea unui prezentari de calitate in mediul online este vitala pentru longevitatea unui brand, pentru a-si dezvolta notorietatea si a-i permite sa-si creasca cifra de afaceri. Prin urmare, content writing-ul a devenit acum o realitate, dar si o necesitate in comunicarea digitala.
Ce este content writing-ul?
Multe brand-uri de top au apelat la persoane bine pregatite al carui scop principal este de a crea texte care sa ofere internautilor informatii despre produse, folosind diverse tehnici de persuasiune pentru a suscita interesul acestora. Indiferent daca este vorba de web sau de retele sociale, eficienta crearii unui continut de calitate sau content writing-ul va depinde de o buna intelegere a nevoilor publicului tinta.
Content writing-ul presupune si pasiune pentru cuvant si pentru tot ceea ce inseamna creatie, dar reprezinta si o investitie de timp si bani. Continutul original si de calitate va face site-ul util si unic, este posibil ca vizitatorii dvs. sa-l acceseze din nou si chiar sa expuna textul pe propriul site web. Content writing-ul de calitate este esential pentru a atrage cat mai mulți utilizatori de Internet.
Content Writer sau cel care creaza acest continut, este un specialist in scrierea online. Un adevarat expert in manevrarea cuvintelor, el trebuie sa ofere un continut calitativ si informativ utilizatorilor, respectand in acelasi timp reguli si proceduri bine definite. Content writing-ul se invarte in jurul a doua elemente principale : cuvinte cheie si structurarea textului (constructia frazelor, vocabular si sintaxa adecvate, hyperlinkuri). Cel care face din content writing un job cu norma intreaga trebuie sa-si ia in serios munca pentru ca are rolul si responsabilitatea sa ofere informatii corecte, cat mai exacte, intr-un mod educativ, nu doar frumos “ambalat”. In ceea ce priveste tot ceea ce scrie (ar putea fi o carte, un studiu, o cercetare, o postare pe blog sau pe retelele sociale), content writer-ul trebuie sa se gandeasca la cititor si la experienta memorabila pe care acesta o va avea.
Se recomanda crearea de continut mediu ca lungime si de actualitate. Acest continut acopera un subiect din unghiuri diferite, cuprinzand o multime de informatii detaliate. In principiu, indiferent de scopul crearii de continut, ar trebui respectate cateva principia simple:
- Incepeti prin definirea subiectului principal si gasiti cuvintele cheie pe care doriti sa le vizati
- Organizati-va ideile, analizati subiectele deja acoperite de paginile clasate pe primul loc pe Google
- Nu trebuie sa aveti un talent scriitoricesc iesit din comun pentru a active in domeniul de content writing.
- Scrieti continut de calitate superioara fata de ceea ce este disponibil in prezent.
Cum putem transforma content writing-ul intr-un job?
Content writing-ul se afla in centrul tuturor strategiilor de marketing pe internet. Pentru agentiile de publicitate, dezvoltarea acestui domeniu este esentiala. Trebuie sa fim capabili sa produci continut de calitate in mod regulat. Pe de alta parte, bloggerii profesionisti cauta oportunitati de a trai din pasiunea lor. In acest context, exista multe oportunitati de a castiga bani scriind in mediul online!
Scrierea articolelor este un mod sigur de a-ti castiga existenta, mai ales in era computerelor, unde aproape totul este online. Aproape toate companiile apar in mediul virtual si se creeaza din ce in ce mai multe site-uri web in fiecare zi. Fie ca este vorba de bloguri, site-uri web sau platforme sociale, toate acestea au nevoie de articole pentru publicul virtual, adica de content writing. Ce este si mai bine este ca nu trebuie sa fii legat de o companie, blogger sau client care are nevoie de articole. Puteti lucra ca si freelancer pe diverse site-uri care ofera astfel de oportunitati sau ca si PFA pentru diverse companii.
Concluzie
Arta (scrierii) si tehnologia merg mana in mana, la fel ca si satisfactiile materiale cu pasiunile. Putem transforma cu succes pasiunea pentru scris intr-un job bine platit, numit content writing.