Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Content writing blog – de ce greseli sa te feresti?

Content writing blog - servicii profesionale de content writing

Un blog de afaceri poate constitui o platforma unde puteti interactiona cu clientii actuali si cu cei potentiali. Prin urmare, un blog este un excelent instrument care, folosit corespunzator, poate reflecta viziunea unei afaceri, a unei companii, politica sa, precum si alte aspecte care pot contribui la crearea unei imagini puternice si robuste a afacerii pe care o detineti. Totusi, dezvoltarea unei astfel de imagini necesita timp, rabdare, dar si iscusinta. Exista o linie foarte fina cu privire la ce anume sa destainuiti si la ce sa mentineti confidential. Cu alte cuvinte, aveti nevoie de abilitati foarte bune de content writing blog.

Cu toate ca blogul este o platforma unde puteti interactiona cu publicul intr-un mod informal, exista lucruri pe care ar fi bine sa nu le includeti daca doriti sa va dezvoltati afacerea si prin intermediul blogului.

Nu postati comunicate de presa.

Orice blog are publicul sau si, de cele mai multe ori, vizitatorii cauta pe blog informatii care le pot fi utile intr-un fel sau altul. De exemplu, vizitatorii vor sa citeasca sfaturi profesionale, rapoarte din industrie, analize sau multe altele. Desi comunicatele de presa si alte tehnici promotionale fac parte din strategiile actuale de marketing, cand vine vorba de content writing blog, comunicatele de presa nu au ce cauta pe blog. Pentru cel mai bun efect, ar trebui sa lasati mass-media sa publice acele comunicate, stiri, reusite, si asa mai departe.

Nu va promovati afacerea pe blog.

Desi obiectivul unui blog este acela de a obtine si mai multa loialitate din partea clientilor, nu este recomandat sa fiti prea promotional cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferiti. Desigur, puteti introduce sau puteti aduce vorba despre noile produse sau servicii pe care le oferiti, dar in cadrul blogului, este mai bine sa fiti ca un bun prieten pentru cititori si sa discutati mai degraba despre diferite aspecte ale industriei in care activati. De regula, un blog care prezinta continuu informatii despre companie nu atrage prea multi cititori. De exemplu, chiar daca detineti o afacere cu cele mai moderne  aparate dentare, pe blog nu ar trebui sa discutati despre aparatele dentare pe care le utilizati in tratamentele ortodontice, ci puteti discuta despre oricare alte teme de interes, cum ar fi ce afectiuni pot trata aparatele dentare, care sunt cele mai bune aparate pentru tratarea unei anumite afectiuni sau cum se desfasoara un tratament ortodontic. Puteti apela la specialisti in content writing blog pentru a reusi sa obtineti o imagine mai clara asupra a ceea ce puteti posta pe blog si ceea ce nu este tocmai indicat.

Evitati sa distribuiti lucruri personale pe blog.

Blogul, la fel ca website-ul si la fel ca profilul de pe retelele sociale, isi pune amprenta asupra impresiei pe care o faceti in fata clientilor. Fiecare cuvant scris pe blog va reprezenta afacerea pe care o conduceti. Deci, ca blogger, ar trebui sa evitati sa scrieti anumite lucruri, in special lucruri personale. Ganditi-va intotdeauna ca blogul, desi este mai prietenos si mai informal decat website-ul, in continuare este o platforma de afaceri, deci continuati si aici sa lucrati la buna imagine a afacerii si nu o periclitati prin greseli comune, cum ar fi aceasta de a discuta despre lucruri mai personale.

Nu ignorati interactiunea cu publicul.

Un alt obiectiv al blogului este acela de a atrage atentia publicului. Daca cititorii va lasa comentarii sau va trimit e-mailuri in care va adreseaza intrebari, incercati sa nu le ignorati. Raspundeti la toate comentariile si intrebarile adresate prin e-mailuri. Asta va arata ca va pretuiti cititorii si chiar veti dezvolta un sentiment de comunitate.

Nu utilizati prea mult limbajul corporativ.

Limbajul corporativ este bun pentru intalniri in companie si pentru rapoartele anuale. Cu toate ca blogul este unul de afaceri, publicul are nevoie de un continut captivant, nicidecun rigid. Abilitatile de content writing blog sunt concentrate, in mare parte, pe crearea de continut onest, inteligibil si atragator pentru cititori, tocmai pentru ca acestia sa revina din nou si din nou. Puteti impartasi sfaturi, ghiduri sau instructiuni.

Evitati sa distribuiti continut de slaba calitate.

Asa cum s-a spus deja in randurile anterioare, un blog este o strategie de marketing si este folosit ca instrument de marketing. De asemenea, este o buna modalitate de a va implica publicul si de a crea relatii publice. Prin urmare, incercati sa publicati continut bine cercetat, de calitate, detaliat, astfel incat cititorii sa simta ca au castigat informatii valoroase dupa ce au citit continutul sau sa simta ca acum au o imagine mai clara asupra subiectului dezbatut. Pentru ca nu e tocmai usor sa scrii o postare de blog de buna calitate, optarea pentru servicii de content writing blog este intotdeauna cea mai la indemana solutie.

In cele din urma, nu publicati ceva ce nu stiti sigur ca vreti ca lumea sa stie. Odata ce ati publicat ceva pe blog, toti vizitatorii vor citi. Desigur, puteti implementa anumite restrictii, dar nu este tocmai recomandat. Daca nu doriti cu toata inima ca o poveste sa apara in mediul online, atunci nu o spuneti.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare articole, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu