Content writer – ce inseamna si care este implicatia sa in cadrul unei campanii SEO?
In mare masura, afacerile care se desfasoara in mediul online depind de specialistii in marketing digital. Detinatorii de afaceri online care apeleaza la expertii in SEO doresc imbunatatirea prezentei online a website-ului lor, pentru ca acesta sa genereze in cele din urma profituri din ce in ce mai consistente. Imbunatirea prezentei online are loc prin intermediul unei campanii SEO, iar aici intra in discutie si serviciile unui content writer – ce inseamna, ce implica, cat costa si care sunt avantajele sale. O buna parte din campania SEO include, asadar, serviciile pe care le poate oferi un content writer cu experienta.
Content writer – ce inseamna si care este importanta sa pentru SEO?
Continutul este sufletul unui website. Orice motor de cautare va clasifica website-ul pe baza autenticitatii, unicitatii sau originalitatii, dar si pe baza nivelului informatiilor relevante puse la dispozitie. Obiectivul unui content writer este de a crea continut eficient pentru orice website, inclusiv din punct de vedere SEO, asta insemnand ca lungimea, calitatea si relevanta continutului sunt in continuare deosebit de importante. Practic, continutul este unul dintre principalii factori care vor atrage potentiali utilizatori noi catre website-ul pe care il detineti.
Un alt element pe care il ia in considerare un content writer este frecventa de postare a continutului. Algoritmii pe care ii utilizeaza diferitele motoare de cautare evalueaza in mod regulat website-ul inclusiv pe baza relevantei continutului. Continutul proaspat si actualizat in mod regulat este important pentru ca site-ul sa obtina o pozitie mai buna in clasamentul rezultatelor cautarii oferite de motoarele de cautare.
La randul sau, marketingul de continut este unul dintre cele mai populare si eficiente instrumente pentru cresterea traficului catre site. Acesta se refera la crearea de legaturi prin furnizarea de marketing de continut de inalta calitate. Deoarece continutul reprezinta pionul principal, accentul va fi pus pe crearea de continut autentic, de inalta calitate, care atrage totodata posibilitatea de construire de linkuri. Un alt tip de marketing de continut implica guests blogging. Acesta se refera la furnizarea de continut relevant si proaspat catre site-urile web conexe, in schimbul construirii de link-uri de pe acel site web.
Printre sarcinile unui content writer cu experienta se poate numara si optimizarea in afara paginii. Aceasta este o alta parte importanta a unei campanii SEO profitabile si de succes, care se refera in principal la crearea de link-uri de inalta calitate, care sunt cele mai relevante.
Content writer – ce inseamna si care sunt atributiile sale?
Pe parcursul unei campanii SEO, un content writer are grija de mai multe aspecte, inclusiv utilizarea cuvintelor cheie, formularea unui titlu adecvat, a unei meta-descrieri, si asa mai departe.
Cuvinte cheie – un set ideal de cuvinte cheie este nucleul oricarei campanii SEO. Succesul cuvintelor cheie va decide eficacitatea in atragerea utilizatorilor pe un website. Cuvintele cheie ideale sunt generate prin combinarea de cuvinte pe care publicul vizat este mai probabil sa le foloseasca, in timp ce exista mai putine sanse sa fie folosite de catre concurenta.
Titlul postarii – este titlul care va atrage atentia nu doar a utilizatorilor vizati, cat si a algoritmilor folositi de motoarele de cautare pentru a evalua fiecare pagina pentru autenticitate si relevanta inainte de a o clasa.
Meta Descriere – aceasta este o mica parte, dar importanta, a continutului. Este utila pentru vizitatori deoarece le ofera o privire asupra a ceea ce furnizeaza mai exact continutul publicat.
Info-grafica – aceasta este una dintre cele mai moderne si inovatoare strategii de marketing utilizate online. Info-grafica poate fi considerata ca fiind un panou publicitar interactiv pentru un website. Acesta este conceput pentru a fi cat mai eficient si cu maxim impact.
Optimizare la fata locului – un content writer care detine si experienta SEO va desfasura periodic campanii de marketing la fata locului pentru a mentine website-ul in fruntea rezultatelor cautarii oferite de motoarele de cautare. Optimizarea la fata locului este o strategie eficienta, care poate decide succesul si profitabilitatea unei campanii de marketing SEO eficiente.
Nu in ultimul rand, serviciile oferite de un content writer pot fi necesare si pentru prezentarea unui website pe platformele de socializare. O campanie SEO completa implica, de asemenea, utilizarea la maximum a platformelor de socializare.