Ce trebuie sa stii despre content writing si copywriting?

Copywriting reprezinta modalitatea de a concepe un text pentru a convinge potentialul client spre cumpararea unui produs.
Cel care realizeaza un astfel de text stie cum sa convinga si cum sa explice pe indelete totul. Fara sa iti dai seama, in fiecare zi esti supus acestor tehnici de copywriting.
Exemplu de text pentru a vinde suc natural de portocale: Sucul nostru natural de portocale este foarte bun si natural, fara arome artificiale. Chiar daca este adevarat, totusi se poate mai bine.
Exemplu de text pentru a vinde suc natural de portocale in maniera de copywriting:
- Alege sa iti imbunatatesti sistemul imunitar cu ajutorul sucului natural de portocale!
- Stiai ca sucul natural de portocale stimuleaza sistemul imunitar?
Acesta are rol important in prevenirea infectiilor si racelilor!
- Consuma in fiecare dimineata un pahar mare de suc natural de portocale la micul-dejun pentru un plus de energie!
Deja iti doresti sa cumperi un suc natural de portocale?
Aceste servicii nu fac decat sa ofere audientei tale detaliile necesare despre produsul tau.
Ce reprezinta content writing-ul?
Content writing-ul este modul de a scrie un text cu scopul de a prezenta sau a descrie un produs/serivicu. Fie ca vorbim despre CV-uri, scenarii, textele utilizate pe retelele de socializare si nu numai, toate acestea nu au legatura cu vreo reclama.
Ciar si asa, exista cateva strategii pe care afacerile diverse le utilizeaza pentru a le folosi in scopul sprijinirii companiei.
De exemplu, daca ne referim la redactare articole seo, acestea te ajuta foarte mult sa ocupi un loc bun in rezultatele Google.
Cu ajutorul unor servicii de content writing vei reusi sa ai parte de rezultatele pe care ti le doresti, fara indoiala!
Tot cu ajutorul content writing-ului iti poti informa clientii in legatura cu produsele sau serviciile afacerii tale. Poti realiza texte interactive sau articole prin care poti comunica reduceri sau concursuri, lucru important pentru orice companie.
Ce face un copywriter?
Ei bine, un copywriter este persoana care te va ajuta sa vinzi mult mai bine! Acesta convinge si atrage atentia, identificand problema clientilor tai.
De asemenea, va utiliza un limbaj special in functie de cateva criterii.
Copywriterul identifica modurile de comunicare bazate pe factorii urmatori: nevoia, bugetul, statutul social si varsta clientului tau.
Ce face content writer-ul?
Content writer-ul este un angajat foarte important in orice companie. Daca copywriterul atinge punctul sensibil, content writer-ul mentine treaza atentia potentialilor clienti cu ajutorul unei comunicari eficiente.
Astfel, produsele sau serviciile tale vor fi tratate cu interes si cu respect.
Atunci cand discutam despre afacerile care au nevoie de articole pe blog sau de piese de content pentru retelele de socializare, un content writer trebuie sa respecte atat normele gramaticii, cat si comunicarea clara si eficienta.
Acesta este capabil de a scrie zeci de articole despre moda, dar si despre alte subiecte total opuse.