Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Ce beneficii pot obtine de la o colaborare redactare articole pentru blogul meu?

colaborare redactare articole - firma redactare articole

Un blog de afaceri indeplineste mai multe functii, printre care si aceea de a aduce afacerii un numar mai mare de potentiali clienti. Continutul este in continuare cel mai puternic instrument din domeniul marketingului. Este acel instrument care ajuta la atragerea atentiei utilizatorilor, la cultivarea curiozitatii in mintea vizitatorilor, la dezvoltarea interesului, sfarsind prin a transforma utilizatorii in clienti, ba chiar clienti fideli. Prin urmare, daca doriti sa potentati succesul afacerii prin lansarea unui blog, o colaborare redactare articole va poate aduce o mutime de beneficii.

Chiar daca poate nu pare la prima vedere, blogul este o strategie de marketing foarte eficienta. Este atat de eficienta incat statisticile arata ca 79% dintre cumparatorii online isi petrec 50% din timpul de cumparaturi cercetand produse online. Tot statisticile arata ca specialistii in marketing B2B care utilizeaza bloguri obtin cu 67% mai multi potentiali clienti in comparatie cu cei care nu utilizeaza bloguri si 81% dintre companii considera ca blogurile lor sunt importante, utile sau macar critice. Ca o nota de ansamblu, peste 77% dintre utilizatorii online citesc bloguri, iar in intreaga lume, numarul persoanelor care citesc bloguri a depasit cifra de 346 de milioane. Iata de ce un blog este o strategie de marketing care nu mai trebuie omisa.

In cele ce urmeaza, vom vedea care sunt pasii necesari pentru a va deschide un blog care sa va stimuleze afacerea:

Configurati un blog de afaceri. Pentru a lansa un blog de afaceri, aveti nevoie de un website. Este necesar sa alegeti o platforma de blog, apoi un nume de domeniu, sa configurati blogul si sa il personalizati utilizand o tema adecvata. Mai trebuie sa va decideti asupra unui aspect si sa utilizati apoi acele pluginuri de care aveti nevoie.

Elaborati o strategie de continut. Aici incepe sa devina importanta o colaborare redactare articole. Un blog nu poate fi performant in lipsa unei strategii de continut. Impreuna cu specialistul in redactare articole, puteti stabili cat de des veti actualiza blogul, ce tip de postari veti distribui si daca este necesar sa puneti la punct un calendar de continut care sa va ajute sa tineti evidenta strategiei de continut. Mai este necesar sa luati in considerare cateva lucruri atunci cand elaborati strategia de continut, si anume cine este publicul potential, ce probleme doriti sa rezolvati prin intermediul postarilor de pe blog si care va fi formatul postarilor. Pentru inceput, ganditi-va cat de des veti posta. Veti actualiza blogul o data pe saptamana sau de doua ori pe saptamana? Dupa ce veti decide cat de frecvent veti posta, va trebui sa va faceti o idee despre tipul de continut pe care doriti sa il publicati. Poate ca va ganditi sa postati studii de caz, infografii, ghiduri, articole mai lungi cu instructiuni sau alte formate. Faceti loc si pentru elementele sezoniere, cum ar fi sarbatorile, tendintele si actualizarile speciale. Va poate fi de ajutor sa implementati si anumite termene limita. Folosind toate aceste elemente, veti crea un calendar editorial.

Deschideti blogul. Cand incepeti sa scrieti postari de blog, retineti ca scrieti pentru cititori si pentru public, deci este necesar sa stiti care este scopul postarii. In functie de obiectiv, includeti un indemn la actiune, incepeti o conversatie, promovati un produs sau un serviciu, si asa mai departe. Blogul ar trebui sa vina in ajutorul cititorilor, asa ca incercati sa le oferiti sfaturi, instructiuni, informatii lamuritoare sau orice altceva care ii ajuta sa ia deciziile cele mai bune. O colaborare redactare articole ar trebui sa va rezolve atat problema tipului de postari, a frecventeti de postare, cat si a temelor dezbatute. In general, specialistul in redactare articole va incepe postarea cu un paragraf introductiv captivant care il determina pe utilizator sa citeasca mai departe. Continutul va fi apoi echilibrat in paragrafe adecvate, cu subtitluri succinte, iar incheierea va consta intr-o intrebare sau un indemn la actiune. Modul in care este formatat continutul este un alt element important, deoarece ar trebui sa fie atractiv din punct de vedere vizual, astfel incat utilizatorului sa ii fie usor sa parcurga tot articolul si sa inteleaga informatiile. Subtitlurile sunt si ele importante deoarece marcheaza faptul ca ati inceput sa dezbateti mai amplu un aspect aparte, in timp ce cuvintele cheie sunt recomandate pentru ca va ajuta pe partea de SEO.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare articole, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu