Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Cat de important este un advertorial pentru dezvoltarea site-ului tau?

importanta advertorial - servicii redactare advertoriale seo

Advertorialul, denumit uneori si publicitate nativa, este menit sa informeze publicul țintă cu anumite detalii importante care au legatura cu produsele sau serviciile pe care le pune la dispozitia clientilor un anumit brand.

Imbinand publicitatea cu ceea ce arata ca un articol de revista traditional, rezultatul are o rata buna de succes de a incuraja cititorii sa devina clienti datorita modului in care arata.

Aceste reclame sunt un amestec de continut advertorial si editorial (articole scrise). Mai degraba, decat o reclama traditionala si evidenta, brand-urile si companiile prefera sa opteze pentru scrierea de advertorial, pentru ca astfel au posibilitatea de a capata mai multa credibilitate in ochii clientilor.

Deoarece advertorialul arata ca un articol informativ, cititorii s-ar putea trezi ca citesc articolul ca si cum ar face parte din continutul unei reviste, un plus in ceea ce priveste brand awareness-ul.

Reclamele de acest tip erau utilizate in mod obisnuit in publicatiile tiparite, dar nu este singurul loc in care le vei gasi. Din ce in ce mai multe dintre aceste reclame apar pe site-uri web, concepute sa arate ca o alta pagina web axata pe continut, dar in schimb promoveaza un brand si produsele sau serviciile sale.

Beneficiile folosirii de advertoriale pentru promovarea produselor si serviciilor

Cand folosesti un advertorial, folosesti, de fapt, o tehnica de marketing care este adesea folosita pentru expunerea marcii, conversie si generarea de clienti potentiali. In acest articol, vei intelege cum functioneaza toate acestea.

  1. Ai posibiliatea de a converti vizitatorii in clienti potentiali – clientii potentiali in clienti fideli prin advertoriale

In primul rand, daca ai idei de postari de blog care se refera la industria sau nisa ta, ai putea lua in considerare scrierea de advertoriale despre compania ta intr-o maniera publicistica, astfel incat sa poti atrage atenția cititorilor, sa le starnesti si mai mult curiozitatea.

De exemplu, daca esti in conducerea unei afaceri de tehnologie de comert electronic, ai putea sa incepi sa te informezi si mai mult despre cum functioneaza acest domeniu si din punctul de vedere al clientilor.

Poate ii poti lamuri in privinta unor detalii tehnice, poate ii poti ajuta sa inteleaga cum functioneaza mai bine produsele pe care le oferi si ce ar trebui sa ia in calcul pentru a le proteja cat mai multa vreme.

Se pot face diverse comunicate de presa care servesc drept publicitate si care sa adune pe site-ul tau un numar si mai mare de vizitatori. Prin aceste comunicate de presa se scot in evidenta serviciile sau produsele pe care le oferi si astfel vei avea posibilitatea de a capata si mai multa vizibilitate.

Prin intermediul acestor comuncate de presa scrise, clientii vor avea mai multa incredere in produsele si serviciile pe care le oferi, dandu-le posibilitatea de a cumpara de la tine. Si nu numai o data. Sunt sanse uriase ca acesti clienti sa devina cumparatori fideli.

  1. Advertorialele creeaza o autoritate mai mare a brandului in lumea online

In continuare, sa presupunem ca iti doresti sa cresti gradul de cunoastere a marcii cu reclame platite, dar cauti sa iti cresti posibilitatile dincolo de reclamele pe retelele sociale sau TV.

Un advertorial ar putea fi o alternativa buna. Reclamele traditionale nu mai sunt de un mare impact pentru clienti, acestea sunt un laitmotiv cu care acestia s-au obisnuit (au si acestea partea lor de contributie, bineinteles, dar merita sa fie ajutate de un alt imbold).

Acestea pot sa fie foarte bine completate de scrierea de advertoriale (articole informative de promovare a serviciilor si produselor diverselor companii).

De exemplu, sa presupunem ca platesti pentru scrierea unui advertorial. In general, nu va trebui sa platesti in continuare pentru a creste vizibilitatea anuntului tau, asa cum ar trebui sa faci in cazul altor anunturi. Poti castiga trafic organic continuu cu un advertorial.

Insa exista posibiltatea si ca acest advertorial sa fie ingropat intr-o mare de alte advertoriale scrise cu acelasi scop. De aceea, odata ce ai inceput acest lucru, iti trebuie o regularitate. Nu se poate aduce primavara cu o singura floare.

  1. Redirectionezi clientii existenti prin reclamă și advertoriale

In cele din urma, daca te gandesti la marketingul publicitar, gandeste-te cum iti poti redirectiona procesul de publicitate. Cand advertorialul este postat, cum il poti incadra in planul tau de conținut pentru a oferi valoare clientilor existenti?

Poate ca felul tau in care iti atragi clientii consta intr-un interviu filmat cu un lider de gandire din industrie, iar clientii tai raspund foarte bine la videoclipuri.

Poti posta respectivul videoclip pe conturile tale de pe retelele sociale pentru a capata si mai multa vizibilitate.

In acest fel, clientii tai si publicul tinta va avea posibilitatea sa intre si mai mult in contact cu brand-ul tau, sa nu li se mai para totul o necunoscuta si chiar sa inceapa sa aiba incredere in ceea ce le oferi.

In mod similar, poti incorpora materialul publicitar in lista ta de e-mail si sa creezi newsletter saptamanal, lunal, in functie de preferinte.

Abonatii tai la adresa de e-mail sunt probabil clienti devotati, asa ca, cel mai probabil, distribuirea postarii cu acel public iti va castiga mai mult trafic si mai multa vizibilitate.

Incurajarea clientilor sa distribuie postarea pe retelele sociale si sa eticheteze compania ta este o modalitate excelenta de a creste gradul de cunoastere a marcii online, de a iti promova brand-ul si de a obtine continut generat de utilizatori de la publicul tau.

Conținutul generat de utilizatori este o idee fantastica de continut care ofera o voce clientilor multumiti pentru a-ti comercializa produsul sau serviciul din punctul lor de vedere.

Cum sa scrii un advertorial de succes?

  1. Scrie pentru oameni, nu pentru promovare.

Procesul tau de publicitate ar trebui sa includa un conținut valoros care sa se adreseze inainte de toate oamenilor si nevoilor lor, care atrage atenția publicului țintă.

Nu trebuie sa scrii un anunt publicitar pentru produsul sau compania ta. In schimb, advertorialele ar trebui sa aiba tonul unei postari pe blog, un ton prietenos, placut si captivant.

Advertorialele si postarile de bloguri sunt menite sa ofere informatii de la care publicul poate gasi exact ceea ce-si doreste.

Asadar, atunci cand te pregatesti pentru a crea conceptul si conținutul advertorialelor, gandeste-te mai intai la modul in care poti servi publicul tinta cu continut educational.

Poate ca obiectivul campaniei tale este de a creste vizibilitatea noului tau produs sau serviciu.

Daca este cazul, gandeste-te sa scrii o lista care sa mentioneze produse competitive si sa le incluzi pe ale tale. Acest lucru ofera informatii valoroase publicului de care esti interesat, precum si invers.

  1. Respecta ceea ce spune titlul advertorialului

Cand propunerea ta de ordin publicitar este acceptata de o publicație sau dupa ce ai scris o schita, citeste cu atentie si asigura-te ca textul este intr-o puternica legatura cu titlul.

De exemplu, daca titlul postarii tale este „Sfaturi de marketing pentru o echipa”, dar scrii un conținut in care vorbesti despre cat de minunata este agentia ta de marketing in a-si construi un brand awareness stabil, publicarea sau reclama ta va suna mai mult ca o pagina de produs, serviciu sau ca o descriere de produs.

Este important sa aliniezi informatiile din articol cu titlul tau, astfel incat cititorii sa stie aproximativ despre ce este vorba atunci cand citesc titlul revistei. In plus, nu vei pierde credibilitatea pentru publicitatea falsa si poti fi sigur ca iti servesti publicul cu un continut captivant si informativ.

  1. Adreseaza-te unei tipologii de client, nu unui grup de clienti pentru a capata autoritate in mediul online

Servirea publicului ar trebui sa fie una dintre prioritatile tale de top cu un advertorial. Da, o reclamă și un conținut editorial ajuta compania sa creasca in mediul online, dar, in cele din urma, adresarea catre o tipologii de clienti si nu catre un grup de clienti iti ajuta textul sa fie cat mai bine primit.

Advertorialele nu sunt o sansa pentru tine de a scoate in evidenta cum compania ta rezolva toate provocarile prezentate in text. In schimb, aceasta este o sansa pentru tine de a ajunge la un nou public cu continut de inalta calitate.

  1. Inspira-le clientilor tai actiunea de a cumpara de la tine

Aminteste-ti, advertorialele tale ar trebui sa fie un fel de reclama, de publicitate. Si, scopul oricarei reclame este sa inspire clientii la sfarsitul postarii sa cumpere produsul sau serviciul pus la dispozitie de tine, de compania ta.

Acest lucru are in engleza denumirea de call to action (CTA), care s-ar traduce mai direct „apel la actiune”.

Acest apel la actiune este cel care il indeamna pe client sa cumpere de la tine, sa se scrie la cursul tau, sa participe la concursul creat de tine etc.

In loc sa incluzi un buton CTA urias, stralucitor, care poate fi uneori prea opulent si evidentiat, combina acest lucru cu naratiunea publicitara, pentru ca mesajul final sa nu fie unul prea agresiv sau prea impunator. De exemplu, daca intentionezi sa scrii un advertorial despre cel mai recent raport de date, include un link pentru a-l citi sau o captura de ecran a unei parti convingatoare a raportului care trimite la oferta de continut pentru acesta.

In mod similar, poti realiza un advertorial interactiv, cum ar fi un test, care evalueaza cunostintele cititorilor tai despre subiect, apoi poti oferi o resursa in care acestia pot afla mai multe despre subiect accesand una dintre ofertele tale.

  1. Evita sa vorbesti doar despre compania ta in advertoriale

Aceasta este o regula uriasa in scrierea de advertoriale. Pentru a te asigura ca advertorialele tale nu iau forma unui anunt care sa plictiseasca si sa reduca interesul cititorului in ceea ce ai de spus, evita sa vorbesti doar despre compania ta in conținut.

Este normal sa crezi ca trebuie sa vorbesti si despre compania ta destul de mult, dar unele texte pot suna de-a dreptul egoist. „Noi am reusit sa.. Noi iti oferim… Noi avem persoane competente, profesioniste…”.

La un moment dat poate deveni obositor, pentru ca cititorii si clientii nu vor neaparat sa afle care sunt competentele tale sau ce a reusit sa dezvolte compania, daca nu te referi si la nevoile lor. „Suntem competenti in domeniul X, lucru care ne ajuta sa-ti oferim un serviciu/produs de calitate pe care sa-l poti folosi cu incredere/de care sa te poti bucura.”

Includerea directa a clientului il ajuta sa inteleaga ca si el este important in acest proces si va avea certitudinea ca va beneficia de un serviciu care sa i se potriveasca.

Chiar daca conținutul include un test, poti pune intrebari clientilor tai despre cum i-a ajutat folosirea produsului sau serviciului tau in viata de zi cu zi, cu ce le-ai schimbat viata si ce imbunatatiri le-ai adus. Le-ai economisit din timp? I-ai ajutat sa dezvolte o pasiune noua? I-ai incurajat sa inceapa un sport? Mentioneaza asta, mentioneaza orice te-ar putea pune intr-o legatura cu clientii tai si evita sa vorbesti doar despre tine.

Daca scrii un ghid, atunci cand incluzi compania ca resursa, asigura-te ca mentionezi si o alta optiune sau doua. Pentru a-ti diversifica si mai mult continutul, pentru a adauga valoare textelor in ochii cititorului si pentru a-ti arata cunostintele despre industrie, mentionarea altor marci in postare este esentiala.

  1. Incanta-ti cititorii cu conținut exceptional de advertorial

Daca scrii un advertorial, este o sansa buna sa incerci ceva nou pentru a-ti incanta clientii – de exemplu, poate incluzi animatii in loc de fotografii, emoji-uri in loc de text sau chiar un stil diferit de scriere, care este diferit de vocea tipica a marcii.

Sansa de a participa la ceva nou va implica acesti clienti potentiali. Daca scrii pentru nevoile publicului tau, vrei ca acestia sa simta ca experienta lor de citire a advertorialului a fost una incantatoare.

De asemenea, poti incerca cateva tehnici noi de optimizare. Poate creezi o oferta de conținut care este specifica unei campanii.

Promovarea companiei, a site-ului prin advertoriale pe bloguri, prin articole informative cu scop publicitar, știri, texte de advertisement pentru cititor pot fi cea ma buna solutie in plina dezvoltare tehnologica.

Obtine o oferta advertoriale platite si advertoriale exemple pentru a fi sigur ca textele oferite se potrivesc cu stilul tau, cu preferintele tale in marketing si, implicit, cu afacerea ta.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare advertoriale si publicare pe 60 de domenii diferite, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu