Brand-urile care adopta serviciile de content writing sunt cu un pas in fata

Serviciile de content writing au devenit, mai ales in ultimii ani, o necesitate pentru antreprenori. Pe langa promovarea facuta in Social Media, este important ca Google sa iti recunoasca site-ul in primele pagini. Astfel, un utilizator, atunci cand cauta un cuvant cheie, poate ajunge mult mai usor la serviciile/produsele pe care tu le oferi.
Ce sunt serviciile de content writing sau optimizarea unui articol Seo
Un content writer este persoana care creeaza continut original, unic pe blogul site-ului tau. Fie ca vinzi carti, dulceturi, haine sau incaltaminte, firma ta trebuie sa aiba un spatiu virtual in care sa dai nastere unor povesti atractive sau utile. Astfel, oamenii vor rezona cu ceea ce oferi si cresc sansele sa achizitioneze un produs sau mai multe, ba chiar sa iti devina clienti fideli.
Cel mai important secret al unui creator de continut, pentru ca articolul sa fie indexat in Google, e optimizarea Seo. Inainte de a se apuca de scris, acesta trebuie sa se documenteze. Subiectul despre care urmeaza sa scrie trebuie sa fie foarte bine cunoscut – multi creatori de continut aleg sa se informeze din trei surse diferite. Majoritatea aleg asta pentru a fi corect informati. Al doilea pas e documentarea pe cuvinte cheie. Spre exemplu, daca trebuie sa scrie un articol despre incaltamintea de iarna, trebuie sa foloseasca moderat Incaltaminte de iarna in textul sau si derivatele acestuia – cizme, ghete, botine ș.a. Avand in vedere cateva reguli de pozitionare a cuvintelor cheie, content writer-ul se apuca de writing.
Serviciile de content writing si antreprenorii
Fiecare antreprenor isi gandeste afacerea si strategia in mod diferit. Unii aleg sa utilizeze doar influencer marketing, altii cred doar in reclame PPC, cativa doresc sa existe doar ca pagina de Facebook, iar o parte dintre ei doresc doar un site foarte bine optimizat din punct de vedere Seo. Ei bine, pentru ca afacerea ta sa creasca, e important sa implementezi tot pachetul, mai ales cand vine vorba de serviciile de content writing.
Traim intr-o societate unde clientii nu mai pot fi pacaliti doar cu spoturi publicitare pe TV sau radio si nici cu reclame sponsorizate in Social Media. Oamenii nu doresc sa cumpere doar produse, ci experiente, trairi. Brand-urile care pun accent doar pe promovarea produselor atat in Social Media, cat si in Google risca sa indeparteze clientii, care sunt oricum bombardati de genul asta de continut. content writer-ul trebuie sa fie apreciat ca un scriitor, un soi de mestru al cuvintelor. Ei aleg mereu carligul potrivit pentru a aduce oamenii pe landing page. Ei construiesc povesti in jurul unor produse, iar clientii cu siguranta le vor absorbi cu nesat.
Serviciile de content writing – cine le ofera?
Fiecare firma are propria strategie atunci cand vine vorba de implementarea serviciilor de content writing. In functie de brand si de produsele pe care le vand, unii aleg sa isi angajeze un Copywriter (care creeaza continut in Social Media, texte pentru reclame si, bineinteles, articole optimizate Seo pentru blog), altii prefera sa lucreze per proiecte cu freelanceri, care taxeaza mai putin, iar restul apeleaza la agentii care ofera doar servicii de redactare, ori agentii de publicitate.
Fiind vorba de scris, este dificil sa privesti acest tip de job intr-un mod obiectiv. Toti creatorii de continut cunosc regulile de optimizare Seo ale unui articol, insa putin sunt originali în adevaratul sens al cuvantului. Si mai putini stiu sa vanda o poveste alaturi de produs.
Indiferent de ce tip de antreprenor esti, serviciile de content writing iti vor face afacerea sa fie mult mai vizibila in spatiul virtual.