Aportul unei agentii de redactare articole la strategia de marketing a unui site
“Concurenta” este unul dintre cuvintele cheie ale societatii de astazi, indiferent de domeniul de activitate la care am putea sa ne referim si acest lucru se oglindeste in politicile adoptate mai ales in mediul virtual, un element de baza a vietii noastre.
Nu e cazul sa mai demonstram cat de mult impacteaza adoptarea unor strategii gresite atunci cand administram o afacere. Daca nu apari in online, esti ca si inexistent in zilele noastre si dupa asta se ghideaza oamenii de afaceri. Si cum putem sa facem diferenta in lumea virtuala daca nu prin ceea ce oferim prin intermediul unui site sau blog.
Continutul site-ului dvs. nu este o parte izolata a strategiei dvs. de marketing. Daca nu-si face treaba, devine piesa lipsa din puzzle-ul ce duce la succes si afecteaza toata munca investita pana in acel punct.
In scrierea continutului web, nu este suficient sa scrii cateva randuri pentru a atrage atentia utilizatorilor de internet si pentru a va clasa bine in rezultatele cautarii Google. Scrierea de articole nu poate fi un proces in care sa improvizam pur si simplu. Pentru ca ceea ce oferiti in spatiul virtual sa fie citit, partajat, apreciat si vizibil pe Google, acesta trebuie sa raspunda atat nevoilor si asteptarilor utilizatorilor de internet, cat si cerintelor motoarelor de cautare.
Problema principala e ca oamenii care se pricep la business nu au neaparat si veleitati de marketing sau de redactare astfel incat sa atraga clientii. Cresterea popularitatii si implicit a vanzarilor se poate realiza din “tastatura” si nu este doar o vorba in vant. Cu talent, dedicare si cu ajutor din partea profesionistilor se obtin rezultate notabile.
Cu ce se ocupa o agentie de redactare articole?
O agentie de redactare articole sprijina brand-urile in strategiile lor editoriale, precum si in productia de continut tiparit sau digital. Pentru aceasta, apeleaza in principal la resurse interne (manager de proiect, consultant, manager de clienti si talente editoriale).
Retineti ca pot varia dramatic calitatea si preturile unei agentii de redactare articole.
Ce ar putea oferi o agentie de redactare articole?
Pe langa crearea de continut original, o agentie de redactare articole ofera de obicei urmatoarele servicii:
Elaborarea unei strategii in ceea ce priveste continutul
Acesta este cel mai important serviciu prestat. Marketingul de continut este o treaba care trebuie realizata in timp. Fara o strategie buna, riscati sa obtineti rezultate foarte slabe.
Elaborarea unui calendar de redactare
O strategie de continut va functiona numai daca este durabila si permanenta. Un calendar editorial va va permite nu numai sa anticipati urmatoarele termene, ci si, mai ales, sa va publicati continutul la datele cheie pentru afacerea dvs.
Elaborarea unei strategii SEO pentru continutul deja existent
Pe cat de bun este, continutul site-ului dvs. nu va fi vazut sau citit daca nu este optimizat pentru motoarele de cautare. Din cuvintele cheie care definesc cel mai bine afacerea dvs., o agentie editoriala ar trebui sa fie capabila sa optimizeze SEO-ul site-ului dvs.
Gestionarea productiei, partajarii si promovarii continutului
Desigur, o agentie editoriala trebuie sa fie capabila sa produca continut original. Unele agentii ofera, de asemenea, gestionarea partajarii si promovarii (platite) a continutului dvs. Acest lucru este esential, deoarece se recomanda sa petreceti mai mult timp pentru promovare decat pentru crearea de continut.
Analiza nivelului de performanta a continutului site-ului
In cele din urma, o agentie editoriala trebuie sa poata analiza performanta continutului dvs. Acesta este cel mai bun mod de a identifica ce functioneaza, ce nu si ce ar putea fi necesar sa faceti. Analiza este un pas esential in cadrul acestui proces.
Sa lucrezi cu o agentie editoriala inseamna sa te angajezi intr-o relatie pe termen lung cu oamenii. Pentru a cere seriozitate si angajament, trebuie sa poti sa oferi acelasi lucruri si asta face parte dintr-o strategie nescrisa.