Am nevoie de articole pentru site? Ce impact au asupra afacerii mele?
Afacerile care se desfasoara in mediul online se bazeaza in mare masura pe continutul publicat in mod regulat. In ciuda tuturor celorlalte strategii de promovare, continutul este pionul principal. Doar ca scrierea de articole pentru site si publicarea acestora reprezinta doar o parte din campania de marketing pentru continut. O alta parte deosebit de importanta este data de promovarea continutului. Este foarte important ca detinatorii de afaceri online sa aleaga cateva platforme de socializare unde isi vor promova continutul. In plus, trebuie evaluate periodic si rezultatele pe care le ofera campaniile de marketing, si asta pentru ca este util sa constatati ce anume functioneaza pentru afacerea pe care o desfasurati si ce anume nu functioneaza.
Daca se obtine trafic de la o anumita platforma de socializare, ar trebui sa va concentrati asupra acesteia si sa reduceti eforturile catre celelalte platforme care nu va ofera rezultate. Exista si o regula, numita adesea regula de 20:80, care spune sa petrecem 20% din timp in producerea continutului si 80% in promovarea acestuia. De asemenea, atunci cand publicati articole pentru site, incercati sa publicati cel putin un articol si pe blogul de afaceri.
Dezvoltarea altor tipuri de continut
In prezent, dezvoltatorii de afaceri online au optiunea de a experimenta cu diferite tipuri de continut. Nu mai este deloc indicat sa va rezumati doar la scrierea de articole pentru site. Dimpotriva, puteti crea si articole pentru blog, podcasturi, un infografic sau un tutorial video. Pentru ca sunt atat de multe forme de continut si atat de multe lucruri care se pot face pentru promovarea afacerii in mediul online, recomandat este sa externalizati aceste sarcini.
Idei de continut
Inainte de a crea articole pentru site, este necesar sa va ganditi la tipul de continut pe care doriti sa il publicati, astfel incat sa puteti publica continut informativ si relevant pentru utilizatori, cum ar fi tutoriale, ghiduri, instructiuni sau continut distractiv, povesti, ultimele tendinte, stiri si multe altele. Deoarece marketingul de continut este o activitate continua, nu este permis sa intrati in pana de idei. Orice domeniu poate reprezenta o sursa de inspiratie si va poate genera o idee. Va puteti abona la bloguri si reviste din domeniul personal de interes, va puteti abona la canale de Youtube, puteti naviga pe retelele de socializare care va inspira, si asa mai departe.
Intr-un final, incercati sa aveti rabdare si sa continuati sa scrieti si sa publicati articole pentru site, pentru blogul de afaceri si pentru platformele de socializare care vi se par cele mai eficiente. Campaniile de marketing mai pot implica, desigur, si alte forme de promovare atat in mediul online, cat si offline. Trebuie retinut totusi ca marketingul de continut este o strategie pe termen lung, asa ca nu sperati la rezultate instantanee. Sunt necesare eforturi constante pentru a obtine rezultate de buna calitate. Este important sa va concentrati eforturile asupra actualizarilor, asupra monitorizarii si analizelor periodice pentru a lua intotdeauna cele mai bune decizii.