Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

Advertoriale SEO de calitate – Cum te ajuta?

advertoriale SEO - agentie publicare advertoriale seo

Toata lumea ia in calcul marketing-ul ca fiind o unealta puternica in aceasta era tehnologica. Fara indoiala, cele mai eficiente modalitati de publicitate (TV, radio, presa jurnalistica), dar in niciun caz nu sunt singurele.

Pentru multi comercianti, formele traditionale de promovare sunt prea scumpe pentru a ajunge la un public larg, ceea ce inseamna ca aceste companii trebuie sa caute o alta varianta

Advertorialele SEO sunt reclame publicitare atat eficiente in expunerea mesajului tau de marketing consumatorilor de specialitate, cat si in cresterea gradului de constientizare a marcii sau a produsului. Cand sunt facute corect, acestea pot fi generatoare de vanzari viabile pentru intreprinderile mici.

Pentru a profita de acest mediu, trebuie mai intai sa intelegi ce il face eficient.

Ca toate strategiile de marketing, exista strategii atat bune, cat si rele; este important sa folosesti strategii bune de marketing care sa te ajute sa fii impunator in mediul online si sa capeti credibilitate in ochii clientilor, cum este folosirea de aceste advertoriale.

Avantajele folosirii de advertoriale SEO

Dupa cum sugereaza si numele, un advertorial este o combinatie intre reclama si articol. Are continutul despre un anumit produs sau serviciu, livrat sub forma unui articol de stiri.

In general, pare mai „natural” decat publicitatea tiparita traditionala si capteaza mult mai biine atentia publicului tinta.

Formatul lung permite comerciantilor sa promoveze detalii si puncte de vanzare care in mod normal nu ar fi prezentate in alte medii. Folosirea eficienta de advertoriale, totusi, necesita planificare si abilitati puternice de scriere.

Unde sa publici materialul publicitar – advertoriale SEO?

Primul pas in producerea de continut sponsorizat de calitate este gasirea unui loc pentru acesta. Din ce in ce mai multe publicații se indreapta catre conținut editorial platit pentru a-si satisface costurile de operare.

Acestea fiind spuse, publicitatea cu publicatii mari, nationale, va fi mult mai scumpa.

Intreprinderile mici ar trebui sa-si concentreze eforturile de marketing pe publicatii de nisa vizate.

Pentru comerciantii din mediul retail, acest lucru inseamna gasirea de publicatii care vizeaza consumatorii potentiali: reviste de stil de viata, publicatii cu grupuri de interese speciale si reviste comerciale.

Adesea, acestea sunt considerabil mai putin costisitoare decat publicatiile de mai mare intindere si fac o treaba mai buna in alinierea mesajului cu consumatorii.

Fa-ti timp sa-ti faci cercetarile.

Pentru ca advertorialul tau sa fie eficient si sa ajunga la potentialii consumatori, trebuie sa gasesti puncte de vanzare care se potrivesc cu produsul si mesajul tau.

Cauta prin publicatii locale, de exemplu, care se concentreaza pe imbunatatirea locuintei, resursele familiei si/sau imobiliare.

Cele mai multe publicatii tiparite si online ofera informatii de contact pentru departamentul lor de publicitate pe site-urile lor web.

Beneficiile pe care le au aceste advertoriale SEO platite

Exista diferente intre continutul publicitar traditional si continutul publicitar din prezent. Marketingul conventional are nevoie de obicei de o modalitate rapida, captivanta, care sa puna accentul pe branding in detrimentul vanzarii. Cele trei avantaje majore ale marketingului publicitar sunt:

Conținut aprofundat, informativ;

Prezentare naturala;

Promovare directa.

Desi continutul tau ar trebui sa fie captivant, poate intra in mai multe detalii despre produsul sau serviciul vandut. In plus, continutul poate fi informativ, sustinand beneficiile, caracteristicile si optiunile disponibile.

Un alt avantaj al acestor advertoriale SEO este prezentarea lor naturala in cadrul unei publicatii. Advertorialele sunt percepute cu mai multa autoritate.

Pentru ca nu arata ca publicitatea conventionala, consumatorii sunt mai inclinati sa se implice in conținut, fie pentru a obtine informatii, fie pentru a satisface curiozitatea.

De asemenea, este mai probabil ca cititorii sa asocieze anuntul tau cu reputatia publicatiei. Cu alte cuvinte, daca ziarul este bine primit, la fel este si continutul tau publicitar.

De obicei, cititorii s-au gandit sa cumpere produse sau servicii in trecut si cauta informatii detaliate despre acestea pentru a se decide.

Continutul conventional nu ajuta la informarea acestor consumatori; in cazul in care doresc sa afle despre caracteristici si beneficii specifice pentru a se convinge daca merita sa cumpere sau nu.

Advertorialele iti ofera posibilitatea de a accesa aceasta piata de potentiali cumparatori si sa le influentezi deciziile de cumparare.

Sfaturi pentru campanii de advertoriale SEO de succes

Scrierea unui advertorial eficient poate fi o provocare pentru cei care nu au experienta anterioara in scrierea de astfel de articole.

Cu toate acestea, iata cateva informatii utile pe care le poti folosi pentru a incepe sa iti creezi continutul intr-un mod captivant, informativ si natural.

Intelege vocea publicului tinta pentru brand awareness

Primul pas catre un continut interesant care capteaza atentia cititorilor este de a evalua si de a reda vocea publicului tinta.

Advertorialul ar trebui sa atraga interesele audientei si sa prezinte informatiile pe un ton similar cu celelalte articole din revista.

Acest lucru iti va ajuta continutul sa se simta mai natural si mai autorizat, stabilind un raport cu cititorii.

Titlurile captivante cu cuvinte cheie pentru advertorialele SEO

Probabil ca cea mai importanta componenta a unui articol este titlul. Ca orice articol de stiri, titlul este menit sa starneasca curiozitatea si sa atraga cititorii.

In cazul advertorialului, un titlu eficient nu ar trebui sa fie doar numele produsului, nici un argument de vanzare generic. In schimb, ar trebui sa transmita esenta mesajului tau prezentat intr-un mod care sa trezeasca interesul cititorilor tai.

Evita tonul prea „publicitar” in aceste advertoriale SEO

In ciuda obiectivului tau final, vrei sa eviti sa fii prea „publicitar” in advertorialul tau.

Trucul este sa fii informativ in aceste advertoriale SEO in timp ce atragi atentia asupra magazinului, produselor si serviciilor tale.

Pe oameni nu-i intereseaza cat de priceput esti sau cat de calitative sunt serviciile pe care le oferi, ci ii intereseaza cu ce le poate fi lor de ajutor ceea ce le oferi.

Alege sa vinzi beneficiile produselor tale cu moduri interesante in care consumatorii se pot bucura de ele. Vrei sa raspunzi la intrebarile si curiozitatile pe care le intampina clientii cu ajutorul continutului tau.

Fii atent la etica jurnalistica pentru brand awareness

Au existat multe impresii neplacute de-a lungul anilor cu privire la etica advertorialelor, invocand faptul ca acestea pot fi inselatoare sau interpretate gresit.

Aceste preocupari sunt valabile si nu trebuie ignorate in cazul acestor advertoriale SEO.

In timp ce reclamele sunt instrumente de marketing naturale valoroase si eficiente, ele trebuie sa prezinte realitatea ca atare.

Analiza raportului calitate – pret la advertoriale SEO

Pe masura ce continutul publicitar devine tot mai digital, calcularea raportului calitate – pret este dificila.

Este foarte important sa se calculeze cat mai exact acest raport, pentru a multumi clientii si pentru a-i indemna sa revina si cu alta ocazie.

Prezentarea reala a informatiilor si oferirea unor servicii sau produse de calitate este un lucru valoros pentru orice firma care-si doreste sa evolueze in domeniul in care activeaza.

Pentru comerciantii care lucreaza in retail, advertorialele reprezinta o alternativa deosebit de viabila la promovarea serviciilor sau a produselor.

Spre deosebire de marketingul conventional, astfel de articole ofera o oportunitate de a-ti informa publicul despre noile linii de produse si de a-ti creste gradul de constientizare a marcii intr-o industrie.

Prin continut interesant si informativ, poti oferi o platforma pentru beneficiile si valoarea produselor tale.

Putine alte oportunitati de promovare iti ofera flexibilitatea si spatiul necesar pentru a-ti promova afacerea in detalii atat de amanuntite.

Concluzie

Apeleaza la noi cu incredere pentru servicii online de scriere de advertoriale SEO de calitate, in instrument de nelipsit in vanzarile din mediul online.

Acest serviciu de redactare advertoriale SEO ajuta la notorietatea afacerii tale. Iti creste nivelul de autoritate si notorietate si la motoarele de cautare (Google, Bing etc) prin folosirea de cuvinte cheie potrivite in articolele SEO de pe bloguri sau site-urile respectivei afaceri.

Un advertorial ca la carte, care sa cuprinda cuvintele cheie ideale, aduce un beneficiu enorm.

Un advertorial SEO, cu principii stabile si bune se optimizare este este ce ai nevoie pentru a-ti creste compania in rezultatele de la motoarele de cautare.

Obtine o oferta advertoriale platite de nerefuzat si vei avea parte de avantaje greu de egalat: vizitatori mai multi, brand awareness crescut, clienti fideli, clienti noi, rezultate din ce in ce mai bune, interes crescut.

Poti beneficia de toate acestea doar printr-un simplu serviciu de scriere pentru articolele care urmeaza sa fie publicate in diverse locuri, avand continut relevant si interesant pentru publicul tinta.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare advertoriale si publicare pe 60 de domenii diferite, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu