Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Blog

8 tipuri de continut eficiente pentru crearea de continut SEO

continut seo - firma de redactare articole

Detinatorii de afaceri online si de website-uri nu au nevoie de continut obisnuit, ci de informatii care reusesc sa atraga traficul motoarelor de cautare. Prin urmare, la crearea de continut online se va pune un accent crescut pe tehnicile SEO, dar fara a ne rezuma doar la SEO. Continutul online care integreaza si strategii SEO se poate incadra in oricare dintre urmatoarele stiluri:

  • Informatii de baza – reprezinta un standard sau o necesitate pentru orice afacere online si orice website. Informatiile de baza cuprind informatii despre companie si despre cum poate fi contactata de terte parti. Este important la crearea de continut sa se puna accentul pe informatiile de baza, deoarece publicarea acestora creeaza un sentiment de credibilitate pentru toate persoanele care viziteaza website-ul.
  • Pagina produsului – aceasta este inima si sufletul oricarui site de comert electronic. Poate servi atat ca continut SEO, cat si PPC. Aceasta sectiune a site-ului web permite antreprenorului sa isi promoveze produsele si sa furnizeze informatii detaliate despre acestea. Acolo are loc vanzarea.
  • Postari de blog – in mod ideal, crearea de continut ar trebui sa includa si postari de blog, desi blogul este adesea trecut cu vederea sau subestimat. Cu toate acestea, construirea unui blog obisnuit este una dintre cele mai simple modalitati de a crea continut SEO eficient. Postarile de blog primesc mai multa implicare decat paginile de produse si sunt mai susceptibile sa dezvolte backlink-uri, astfel incat website-ul sa castige si mai multa autoritate si credibilitate.
  • Articole – majoritatea website-urilor prezinta acest tip de continut, fie sub forma de stiri, interviuri, ghiduri, si asa mai departe. Puteti da dovada de creativitate si sa tineti cont si de articole la crearea de continut. Astfel, veti permite vizitatorilor sa afle mai multe informatii despre website-ul pe care il detineti sau despre produsele sau serviciile pe care le puneti la dispozitie – mai multe informatii decat pot afla de pe pagina „Despre noi”. Daca veti include o categorie de articole pe website, veti constata rapid ca aceasta este calea perfecta pentru a va tine vizitatorii la curent cu cele mai noi informatii si actualizari.
  • Liste – o lista este practic ca un articol, dar scris sub forma unei liste, de exemplu „10 cele mai bune sfaturi SEO” sau „5 informatii pe care ar trebui sa le incluzi in site-ul tau”. Acest tip de continut atrage traficul, pe langa faptul ca asemenea titluri ii determina pe utilizatori sa dea click pe ele in fluxurile de socializare sau pe pagina cu rezultatele cautarii.
  • Ghiduri – Crearea de continut SEO ar trebui sa se concentreze si pe ghiduri, deoarece acestea se axeaza pe un anumit subiect, pe care il explica in detaliu, in cadrul unui continut mai lung. Puteti posta un ghid complet pe website sau puteti oferi informatii suplimentare prin e-mail acelor vizitatori care completeaza un formular de inregistrare. Acesta poate fi un mod excelent de a genera potentiali clienti.
  • Videoclipuri – deoarece pe internet sunt utilizate mai putine videoclipuri decat articole, poate fi mai usor pentru un website sa cucereasca primele pozitii din motoarele de cautare pentru un cuvant cheie competitiv, producand mai degraba un videoclip decat un articol. Videoclipurile sunt deosebit de necesare la crearea de continut SEO, pe langa faptul ca favorizeaza clasarea in motoarele de cautare, deoarece reprezinta o sursa buna de backlink pe pagina web. In plus, sunt minunate pentru redefinirea continutului. Mai precis, conversia blogurilor in videoclipuri poate oferi o noua sursa pentru generarea traficului, deoarece videoclipurile cresc traficul organic cu 157%.
  • Infografie – este vorba despre o imagine de format mare care contine multe detalii despre subiectul imaginii si poate genera mai multe pagini afisate si linkuri.

Cand vine vorba de crearea de continut pentru optimizarea motorului de cautare, formele de continut prezentate in randurile de mai sus sunt doar cateva tipuri de continut, insa optiunile sunt cu adevarat nesfarsite. Ideal ar fi sa explorati forme diferite de continut care functioneaza si se potrivesc cu afacerea sau website-ul pe care il detineti. Pe langa formele de continut pe care le publicati – si care ar fi bine sa fie cat mai variate – foarte mult conteaza si distribuirea lor pe platformele de socializare, dar si ritmul lor de publicare. Toti acesti factori colaboreaza pentru a garanta crearea de continut care sa potenteze succesul afacerii pe care o desfasurati.

Daca ai nevoie de servicii profesionale de redactare articole, nu ezita sa ne contactezi!

Nici un comentariu
Posteaza comentariu