2 tehnici sigure pentru optimizarea continutului site-ului

Efectuata in mod corect, optimizarea continutului site-ului este o strategie de marketing care ofera poate cele mai de succes rezultate. Nu vorbim despre rezultate rapide, ci despre rezultate care apar in timp si care se mentin. Intelegerea si stapanirea domeniului de optimizare a continutului unui site pot fi consumatoare de timp, motiv pentru care cei mai multi detinatori de website-uri si afaceri online apeleaza la companii de marketing si SEO. In prezent, daca doriti sa conduceti o afacere online de succes, depindeti in proportii substantiale de optimizarea eficienta a continutului site-ului. Desi s-ar putea scrie carti intregi despre subiectul SEO, exista totusi cateva tehnici sigure si destul de simple care garanteaza rezultate profesionale si impresionante.
Rolul cuvintelor-cheie in optimizarea continutului site-ului
Gasirea acelor cuvinte-cheie potrivite poate fi destul de complicata. Unele cuvinte-cheie au nenumarate cautari, in timp ce altele au doar cateva. Obiectivul final este acela de a gasi cuvinte-cheie care au un trafic rezonabil, dar nu o concurenta mare. Pentru optimizarea continutului site-ului folosind cuvinte-cheie va puteti ajuta de nenumarate instrumente disponibile de piata, unele destul de costisitoare, iar altele gratuite. De exemplu, instrumentul Google pentru cuvinte-cheie este un punct de plecare excelent si nu costa nimic. Daca sunteti incepatori in ceea ce priveste optimizarea continutului site-ului, o tehnica foarte buna este aceea de a cauta cuvinte-cheie cu mai putin de 50.000 de oponenti si cu cel putin 100 de cautari in fiecare zi.
Din momentul in care localizati cuvantul-cheie principal, puteti incepe sa cautati cuvinte-cheie suplimentare. Cuvintele-cheie secundare ar trebui sa contina cuvantul-cheie principal plus acele cuvinte-cheie suplimentare pe care le foloseste publicul atunci cand efectueaza o cautare. Dupa gasirea cuvintelor-cheie, urmeaza scrierea si publicarea articolelor care sa se concentreze pe fiecare dintre aceste cuvinte-cheie. Folosind aceasta metoda, website-ul pe care il detineti va fi focalizat si conectat corespunzator si va contine cuvintele-cheie pe care le cauta publicul-tinta. Foarte importanta este si alegerea unui domeniu. Atunci cand este posibil, numele domeniului ar putea sa includa cel putin cuvantul-cheie principal.
De exemplu, daca vindeti produse care sustin pierderea in greutate, atunci numele domeniului ar putea fi ghidpentruslabire.ro. Numele domeniului ar trebui sa fie cat mai scurt si usor, altfel motoarele de cautare il vor percepe ca fiind „spam”. Este esential sa alegeti un nume de domeniu cat mai bun, deoarece numele domeniului va ajuta sa va clasificati in motoarele de cautare prin introducerea cuvantului-cheie, dar totodata contribuie la o mai buna optimizare pe termen lung. Este crucial sa utilizati corect si densitatea cuvintelor-cheie pentru optimizarea continutului site-ului. Nu s-ar putea spune ca exista numere specifice cu privire la frecventa cu care ar trebui sa includeti cuvintele-cheie, dar asta nu inseamna ca articolele pe care le publicati sau celelalte forme de continut ar trebui sa fie inundate de cuvinte-cheie. De fapt, website-ul pe care il detineti va obtine o recunoastere mult mai mare daca prezinta continut de buna calitate, care mentioneaza cuvintele-cheie de trei sau patru ori, rezultand astfel continut lizibil si informativ, mai degraba decat o insiruire de cuvinte-cheie.
Etichete, titluri, link-uri si backlinking – cum sustin optimizarea continutului site-ului?
Cuvintele-cheie actioneaza ca un far care atrage toti potentialii vizitatori, prin urmare ar trebui sa va asigurati ca includeti cuvintele-cheie in titluri, in metaetichete si in anteturile de pagina. In ceea ce priveste legaturile interne, atunci cand inserati linkuri in postari, este recomandat sa evitati utilizarea excesiva a expresiei generice „click aici”. In schimb, puteti utiliza din nou cuvintele-cheie, ceea ce va determina motoarele de cautare sa va clasifice mai bine website-ul.
De indata ce ati configurat site-ul web, este important sa incepeti sa creati backlink-uri. Puteti realiza acest lucru prin intermediul articolelor, a comunicatelor media, a postarilor pe forum, si asa mai departe, necesara fiind prezenta cuvantului-cheie principal in backlink-urile catre site-ul web. Cu cat obtineti mai multe backlink-uri de la website-uri de calitate, cu atat clasamentul va fi imbunatatit.
Aceste doua metode sunt printre cele mai usoare si eficiente in optimizarea continutului site-ului. Sunt adecvate pentru a va face cunoscut website-ul, pentru a atrage si mentine atentia publicului-tinta, insa nu trebuie sa uitati ca trebuie sa continuati sa publicati articole informative si sa creati link-uri de calitate pentru a imbunatati clasamentul general al website-ului.